معاون وزیر آموزش و پرورش: شبکه شاد در نوع خود بی نظیر است

سرویس آذربایجان غربی- در حالیکه انتقادها از شبکه شاد همچنان ادامه دارد، امروز معاون وزیر آموزش و پرورش در ارومیه شبکه شاد را در نوع خود بی نظیر دانست و گفت: این شبکه آموزش تعاملی را برای۱۲ میلیون دانش آموز کشور فراهم کرد.

به گزارش کردپرس، «علیرضا کمره ای» معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش در مراسم معارفه مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان غربی اظهار کرد: اهمیت سرمایه گذاری در آموزش و پرورش برای انسانهای دور اندیش روشن و بدیهی است و پایداری نظام اجتماعی و سیاسی تنها با سرمایه گذاری در آموزش و پرورش ممکن است.

او ادامه داد: با توجه به شرایط ناپایدار کرونا، مدیریت آموزش و پرورش امری دشوار است که مسئولان آموزش و پرورش در استانها تاکنون عملکرد مطلوبی داشته اند.

معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: هم اکنون 40 برنامه تلویزیونی با همکاری آموزش و پرورش و رسانه ملی تولید و پخش می شود. همچنین شبکه شاد در نوع خود بی نظیر است و آموزش تعاملی را برای ۱۲میلیون دانش آموز کشور فراهم کرد.

کمره ای بیان کرد: در راستای عدالت آموزشی، استفاده از روشهای آموزشی جایگزین در مناطقی که دسترسی به شبکه شاد نداشتند، در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش کردپرس، از جمله انتقاداتی که به شبکه ملی شاد وارد است؛ عدم دسترسی دانش‌آموزان مناطق محروم به این اپلیکیشن است که به اذعان مقامات وزارت آموزش و پرورش؛ هنوز سه میلیون و 500 هزار دانش‌آموز به این شبکه متصل نشده‌اند.

با وجود تاکید مسئولان به عدم دریافت هزینه ترافیک نرم افزار شاد، برخی کاربران تاکید دارند که اینترنت شاد، رایگان نیست. کندی سرعت، قطع شبکه نیز از دیگر ایرادهای مطرح این برنامه تا کنون عنوان شده است.

امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، مراسم معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان انجام گرفت و مهین منافی به عنوان مدیر کل جدید این اداره انتخاب شد.

کد خبر 787

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha