نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر مهاباد آغاز شد

نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی مفاخر مهاباد با حضور ۶ نفر از اساتید ملی این رشته هنری در مهاباد آغاز شده و تا ۱۰ روز ادامه دارد.

به گزارش کرد پرس، بابک رستم پور شهردار مهاباد در این خصوص گفت: این گردهمایی تا دهم اردیبهشت به صورت صبح و بعد از ظهر در میدان منگوران این شهر اجرا می شود.

او با بیان اینکه بازدید برای عموم از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آزاد است، اضافه کرد: سمپوزیوم مجسمەسازی مفاخر مهاباد با حضور اساتید تراز اول این رشتە برگزار شده که در راستای فعالیت‌های فرهنگی مجموعه شورا و شهرداری مهاباد است و پس از اتمام هم نشست و نتایج کار اساتید، سردیس‌ها و تندیس‌های ساختە‌ شدە با مشورت اصحاب هنر و فن در یکی از نقاط شهری جایگذاری خواهند شد.

شهردار مهاباد تاکید کرد: این هم نشست با هدف ایجاد زمینه مشارکت فعال هنرمندان مجسمه ساز و به منظور تجلیل از مقام مفاخر فرهنگی و هنری ایران برگزار می شود.

روز گذشته هنرمندان نخستین سمپوزیوم مجسمه سازی در مهاباد در میان استقبال آرش شهابی رییس شورای اسلامی شهر، بابک رستم پور شهردار مهاباد و جمعی از اهالی فرهنگ و هنر این شهر وارد مهاباد شدند. اساتید مطرح مجسمەسازی شامل هادی ضیاالدینی، مهدی ضیاالدینی، ناصر خاورزاده، بیژن غنچه‌پور، رضا قره‌ باغی و بشیر ناصری در این برنامه فرهنگی حضور دارند.

کد خبر 2769543

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha