تمام گزارش های زندان امرالی به پنسیلوانیا ارسال شده است

سرویس ترکیه - دادستانی آنکارا ادعا کرد که اعضای شبکه گولن گزارش های مربوط به اوجالان را برای فتح الله گولن ارسال کرده اند.

به گزارش کردپرس، دادستانی عمومی آنکارا ادعا کرده است کارمندان زندان امرالی گماشته فتح الله گولن رهبر جماعت گولن بوده اند و همه گزارش ها و پرونده های مربوط به زندانیان امرالی را برای رهبرشان به پنسیلوانیا فرستاده اند.

به نوشته روزنامه سوزجو، دادستانی عمومی آنکارا پس از تحقیقات درباره شبکه فتو (جماعت گولن) در بین پرسنل دادگستری و زندان ها، کیفرخواستی بر علیه 71 تن از این افراد به اتهام عضویت در شبکه فتو آماده کرد. در این کیفرخواست گزارشی درباره ارسال شدن همه مدارک و گزارش های زندان امرالی به گولن درج شده است.

در این گزارش آمده است که مسئول پرسنل اداره کل زندان ها و بازداشتگاه ها یکی از امامان جماعت شبکه فتو به نام محمد... بوده است. او اعضای شبکه فتو را به طور موقت در زندان امرالی به کار گماشته است تا گزارشی کامل از آنچه در زندان می گذرد و تمام رفتارها و گفتارهای زندانیان امرالی به ویژه عبدالله اوجالان رهبر در بند حزب کارگران کردستان (PKK) را برای گولن تهیه و به پنسیلوانیا ارسال کنند.

در این کیفرخواست همچنین آمده است که امام جماعتی به نام گ-الف-ش که مسئول سازمان عالی انتخابات بوده است از هیات های انتخاباتی برای انتصاب منصوبین خودش در صندوق های انتخاباتی استفاده کرده است.

کد خبر 10342

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha