سعدی احمد پیره خود را نامزد استانداری کرکوک کرد

سرویس عراق و اقلیم کردستان - سخنگوی پیشین اتحادیه میهنی کردستان در پیامی به معاون دبیرکل و اعضای دفتر سیاسی این حزب، از نامزدی خود برای تصدی منصب استاندار کرکوک خبر داد.

به گزارش کردپرس به نقل از شفق نیوز، سعدی احمد پیره، از اعضای دفتر سیاسی و سخنگوی پیشین اتحادیه میهنی کردستان شامگاه امروز (یک شنبه) در پیامی خطاب به کوسرت رسول علی، معاون دبیرکل و اعضای دفتر سیاسی این حزب، نامزدی خود برای تصدی منصب استاندار کرکوک در شمال عراق را اعلام کرد.

پیره در پیام خود تاکید کرده که با توجه به احساس مسئولیت تاریخی در برابر مردم اقلیم کردستان و کرکوک که از آن به عنوان "قدس کردستان" نام برده، حق خود می داند که نامزد تصدی منصب استاندار این استان مورد مناقشه و نفت خیز شود.

سخنگوی پیشین اتحادیه میهنی کردستان ضمن اعلام این که دارای مدرک دانشگاهی در رشته حقوق است، همچنین ابراز امیدواری کرده که معاون دبیرکل و اعضای دفتر سیاسی حزب درخواست وی را قبول کنند و مورد پذیرش آنها قرار بگیرد.

این در حالی است که پیش از رویدادهای 16 اکتبر سال 2017 میلادی، منصب استاندار کرکوک در اختیار اتحادیه میهنی کردستان بود و در حال حاضر نیز شماری از اعضای حزب خود را نامزد تصدی این منصب کرده اند.

کد خبر 106554

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha