نماینده بوکان خواستار توبیخ خاطیان مسبب سقوط تیم سردار بوکان شد

سرویس آذربایجان غربی- نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی، خطاب به وزیر ورزش و جوانان؛ خواستار توبیخ افراد خاطی که مسبب سقوط تیم سردار بوکان از لیگ دسته دوم فوتبال بودند، شد.

به گزارش کردپرس، به نقل از خانه ملت، انور حبیب زاده بوکانی در نشست علنی امروز (یکشنبه، 17 مردادماه) مجلس شورای اسلامی در تذکر شفاهی به وزیر ورزش گفت: آقای سلطانی فر آب چشمه فوتبال ایران در لیگ دسته 2 در سرچشمه گل‌آلود است و به راحتی می‌توان فهمید اوضاع داخلی فوتبال از چه قرار است.

نماینده بوکان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: متأسفانه مشکلات اصلی لیگ دسته 2 فوتبال دامن تیم سردار بوکان را گرفت به طوری که این تیم از لیگ دسته 2 به لیگ دسته 3 سقوط کرد.

او تصریح کرد: هزاران هوادار تیم محبوب سردار در بهت و اندوه فرو رفتند و این در حالی است که یک سال تلاش کردم این تیم را از بازی‌های نادرست انتخاباتی دور کنم و به مردم بازگردانم و در طول یک سال از هرگونه دخالت در این تیم خودداری کردم تا این تیم جناحی نباشد و برای حمایت از این تیم محبوب کوتاهی نکردم کما اینکه برای جذب کمک‌های مالی دست به دامن ارگان‌های دولتی، صنعتگران و معتمدین شهر شدم اما مدیران لیگ و مسئولان ورزش کشور همه امیدهای ما را ناامید کردند و تیم سردار که نماد جوانمردی و پاکی است با اتهام تبانی و شرط‌بندی روبرو شد.

حبیب زاده تأکید کرد: باید از افرادی که تیم سردار را کمک کردند و خیرین حوزه ورزش و هدایت کنندگان تیم سردار در فصل جاری حمایت شود و حیثیت شان حفظ شود و انتظار دارم بصورت ویژه دو بازی آخر تیم بررسی شود تا این تیم محبوب به جایگاه اصلی خود بازگردد.همچنین مسولان ورزش کشور، توبیخ افراد خاطی در این زمینه که خواسته مردم است را در دستور کار قرار دهند./

کد خبر 14904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha