پروژه تفریحی پل معلق و زیپ لاین پارک جنگلی آبیدر سنندج تکمیل است

سرویس کردستان - رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج با بیان اینکه پروژه تفریحی پل معلق و زیپ لاین تکمیل است و هیچگونه مشکلی ندارد، گفت: با هدف جلوگیری از استفاده غیرمجاز و بروز حادثه تخته های کف پل معلق آبیدر تا زمان انتخاب پیمانکار برداشته شد.

به گزارش کُرد پرس به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، آسوز شعبانی اظهار کرد: عملیات اجرایی مجموعه تفریحی پل معلق و زیپ لاین در سال 99 در آبیدر شروع و در همین سال این پروژه تکمیل و مجوز استاندارد آن نیز صادر شد.

وی با بیان اینکه عملیات محوطه سازی این پروژه در سال 1400 انجام و در خرداد ماه سال جاری نیز به بهره برداری رسید، افزود: با هدف استفاده شهروندان از این مجموعه تفریحی با مجری ساخت این طرح توافق شد تا به مدت 6 ماه از آن استفاده کنند که دستگاه های نظارتی اعلام کردند که باید از طریق فراخوان به پیمانکار واگذار شود.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج ادمه داد: پروسه تعیین قیمت از طریق کارشناسان رسمی انجام و در آینده نزدیک فراخوان این طرح تفریحی منتشر و نسبت به انتخاب پیمانکار اقدام خواهد شد.

شعبانی یادور شد: با توجه به جذابیت این مجموعه تفریحی گاها شاهد بودیم که برخی شهروندان از غلفت نگهبان استفاده کرده و به صورت غیرمجاز و بدون تجهیزات در روی پل معلق تردد می نمودند که تصاویرآن در فضای مجازی هم پخش شد.

وی بیان کرد: در راستای جلوگیری از وقوع حوادث احتمالی به دلیل استفاده غیرمجاز تا زمان انتخاب پیمانکار چندین تخته از کف پل در ورودی هر دو سمت برداشته شده است.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری سنندج گفت: پل معلق و زیپ لاین مشکلی ندارد و پس از واگذاری به پیمانکار شهروندان می توانند از آن استفاده کنند.

کد خبر 14926

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha