۱۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۰
دستگیری دو عضو داعش در حومه حسکه

سرویس سوریه-دو عضو داعش که مسئول جمع‌آوری اطلاعات برای عملیات‌های انتحاری و تروریستی در حومه حسکه هستند، توسط یگان‌های ضد ترور نیروهای سوریه دموکراتیک دستگیر شدند.

به گزارش کُردپرس، نیروهای دموکراتیک سوریه روز گذشته اعلام کردند که یگان های ضد ترور در یک‌ عملیات امنیتی در حومه حسکه واقع در شمال شرقی سوریه، دو عضو داعش را که در جمع آوری اطلاعات و برنامه ریزی برای ترور فعال بودند، دستگیر کردند.
به گزارش وب سایت رسمی نیروهای دموکراتیک سوریه، عملیات امنیتی در نزدیکی منطقه تل الجایر در حومه شرقی شهر شدادی و با حمایت نیروهای ائتلاف بین المللی مبارزه با داعش، انجام شد.
این دو عضو داعش در جمع آوری اطلاعات، برنامه ریزی ترورها و تسهیل حرکت عناصر داعش بین حومه سریکانی و دیرالزور فعال بودند و تعدادی تجهیزات فنی و اسناد طبفه‌بندی شده از آن‌ها ضبط شد.
در چند ماه اخیر حومه دیرالزور و حومه رقه و حومه حسکه، شاهد تشدید اقدامات تروریستی از قبیل ترور بزرگان عشایر منطقه، اعضای نیروهای دموکراتیک سوریه و کارکنان اداره خودگردان و همچنین غیرنظامیان بوده است.
داعش مسئول انجام برخی از این ترورها است و نیروهای دموکراتیک سوریه هم عملیات‌های امنیتی را برای تعقیب و دستگیری متهمان در دستور کار دارند.
کد خبر 14959

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha