اعضای شورا و شهردار سنندج باید حرکت و نگاه رو به جلو داشته باشند

سرویس کردستان - نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: اعضای شورای اسلامی و شهردار جدید شهر سنندج باید سعی کنند، حرکت و نگاه رو به جلو و توسعه ای داشته باشند و به دنبال گذشته نروند.

به گزارش کُرد پرس، حجت الاسلام عبدالرضا پورذهبی در دیدار با اعضای شورای شهر، سرپرست شهرداری و شهردار منتخب سنندج، بیان ایرادات گذشته و مشکلاتی که وجود داشته را موجب گرفته شدن وقت و انرژی دانست که برای مردم نیز عایدی ندارد، اظهار کرد: قدر دوران خدمت را بدانیم و نباید دقیقه و ثانیه را برای خدمت کردن از دست بدهیم.

وی اعضای شورای شهر را به فعالیت شبانه روزی، تلاش و رویکرد جهادی توصیه کردند و در این خصوص بیان کرد: حضور مسئولان در جایگاه های مدیریتی به دلیل ارائه خدمت از طریق جایگاه به مردم است، نه خدمت کردن جایگاه به مدیران که اگر این اتفاق بیفتد نتیجه اش تلاش بدون منت و صادقانه است.

نماینده ولی فقیه در کردستان توجه به نواحی منفصل شهری را مهم دانست و افزود: برخی مشکلات مهم است و باید در کمترین زمان به آن رسیدگی شود که رسیدگی به وضعیت و ساماندهی دست فروشان و پیگیری مطالبات آنها از این موارد مهم است.

حجت الاسلام پورذهبی وجود گرم خانه های شایسته برای افراد نیازمند را در مناطق مختلف شهر ضروری دانست و یادآور شد: برای راه اندازی و تجهیز گرم خانه ها از ظرفیت خیرین استفاده شود.

وی از مدیران خواست تا تمام تلاش خود را به کار بگیرند زیرا نگاه همه مردم برای حل مشکلاتشان به ریاست جمهور، ریاست مجلس، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر است که به وسیله صندوق های رای انتخاب شده اند.

نماینده ولی فقیه در کردستان گفت: هر کسی که مسئولیت قبول کرد باید با تمام وجود تلاش کند و هر مدیری که نمی تواند و اعلام می کند که نمی توانم باید از مدیریت کنار برود.

توجه به نواحی منفصل شهری و مناطق کمتر برخوردار اولویت برنامه شورا و شهرداری

رئیس شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار اظهار کرد: روز بعد ازاعلام نتایج انتخابات، اعضای شورای شهر با جلسات منظم برنامه ریزی لازم برای خدمت رسانی مناسب در این دوره را آغاز کردند.

فرزاد زارعی افزود: هدف کلی اعضای شورا و شهرداری در این دوره توجه به نواحی منفصل شهری و مناطق کمتر برخوردار است.

وی ادامه داد: برنامه های شورا و شهرداری همسو با برنامه های دولت که کار جهادی است منطبق است و با تلاش جهادی در جهت رفع مشکلات حرکت خواهیم کرد.

رفع تبعیض و اجرای قانون پیام مهم انتخابات بود

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این دیدار بیان کرد: مردم در انتخابات پیام مهمی به مسولان در جهت رفع تبعیض و اجرای قانون دادند.

فرهاد میمنت آبادی یادآور شد: گرچه شهرداری عهده دار وظایف و خدمات زیادی در سطح شهر است اما شورای شهر تنها نیابد بر عملکرد شهرداری نظارت داشته باشد بلکه باید تمام امورات شهر نظارت داشته باشد.

وی گفت: استفاده از تجربیات متخصصان حوزه شهری و سامان دادن به وضعیت پرسنلی و مدیران شهرداری و همچنین رسیدگی به مسائل فرهنگی و اجتماعی از جمله برنامه ها و دغدغه اعضای شورا در این دوره است.

استفاده از توان بخش خصوصی در اجرای طرح های سرمایه گذاری

رئیس کمیسیون سرمایه گذاری، کارآفرینی و گردشگری شورای اسلامی شهر سنندج نیز در این نشست با بیان اینکه در بسیاری از زیرساخت ها از جمله زیرساخت های فرهنگی در سطح میانگین کشوری نیستیم، اظهار کرد: جبران کاستی های گذشته نیازمند عزم جدی و تلاش همه جانبه است.

بهروز ابراهیم آبادی افزود: خدمات و طرح های متعدد رفاهی و عمرانی در برخی مناطق صورت گرفته که باید این خدمات به مناطق حاشیه ای و کمتر برخوردار سوق پیدا کند.

وی ادامه داد: از توان بخش خصوصی برای جرای طرح های متعدد عمرانی و رفاهی در سطح شهر به ویژه مناطق کمتر برخوردار استفاده خواهیم کد.

عهد می بندم به مردم شریف سنندج صادقانه خدمت کنم

شهردار منتخب و عضو شورای اسلامی شهر سنندج هم در این دیدار بیان کرد: در گام دوم انقلاب توجه به جوانان تاکید شده و خوشبختانه ترکیب جوان این دوره شورا می تواند در جهت خدمت مناسب تاثیر گذار باشد.

سیدانور رشیدی ادامه داد: سیاست زدگی بلای جان شورا و شهرداری در دوره گذشته بود که امیدوارم این دوره از سیاست زدگی پرهیز کنیم.

وی یادارو شد: به جایگاه شهردار فقط به چشم خدمت نگاه می کنم و با خدای خود عهد می بندم که به مردم شریف سنندج صادقانه خدمت کنم.

کد خبر 15010

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha