۲۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۱
سفر به ایلام ممنوع شد

سرویس ایلام - رییس پلیس راه ایلام گفت: در راستای اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا ، سفر به این استان ممنوع بوده و با متخلفان بشدت برخورد می‌شود.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار داشت: با توجه به وضعیت نامناسب کشور به جهت شیوع بالایی که بیماری در پیک پنجم پیدا کرده است، با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا مقرر شد از فردا دوشنبه هفته جاری تعطیلی ها برای مهار بیماری تا شنبه هفته آینده در این استان اعمال خواهد شد.

وی افزود: با توجه به وضعیت قرمز کرونایی ۹ شهرستان ایلام ، تیم‌های نظارتی پلیس راه و نیروی انتظامی در مبادی ورودی پنج نقطه استان به این شهرستان مستقر هستند و از ورود پلاک‌های غیر بومی به این شهرستان جلوگیری می‌کنند.

رییس پلیس راه ایلام از اعمال قانون برای مالکان خودرهایی که به مصوبه ستاد مقابله با کرونا بی‌توجهی کنند خبر داد و یادآور شد: که خودروهایی که با پلاک غیر بومی وارد استان شوند علاوه بر جریمه اعمال قانون خواهند شد.

سرهنگ همتی زاده در خصوص اعمال محدودیت ها برای سفر به شهرهای نارنجی کرونایی نیز گفت: ورود خودروهای غیر بومی به این شهرستان ها نیز ممنوع و در صورت تخلف رانندگان جریمه اعمال خواهد شد.

وی از همه شهروندان خواست تا برای حفظ سلامت خود اکیدا از رفت و آمد غیرضروری پرهیز کنند.

کد خبر 15312

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha