مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان کردستان از شنبه ششم شهریور آغاز می شود

سرویس کردستان - معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان از اجرای مرحله دوم واکسیناسیون فرهنگیان استان از شنبه ششم شهریور ماه 1400 خبر داد.

به گزارش کُرد پرس، افشین خوش گوار اظهار کرد: بر اساس هماهنگی صورت گرفته با دانشگاه علوم پزشکی استان، تزریق دز دوم واکسن فرهنگیان، در مراکز تخصصی آموزش و پرورش در شهرستان ها و مناطق تابعه استان از شنبه ششم شهریور ماه 1400 آغاز و تا 22 شهریور ادامه خواهد داشت.

وی افزود: فرهنگیانی که در مرحله اول اقدام به تزریق واکسن کرده اند، در مرحله دوم نیز بر اساس تاریخ قید شده در برگه های اعلامی، دز دوم واکسن را دریافت خواهند کرد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش کردستان همچنین به نحوه حضور فرهنگیان در مراکز تخصصی واکسیناسیون آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و ادامه داد: بر اساس برنامه زمان بندی، فرهنگیان به صورت آموزشگاهی و در نوبت خود در 16 مرکز تعیین شده حاضر و واکسیناسیون انجام خواهد شد.

خوش گوار یادآور شد: در مرحله اول واکسیناسیون فرهنگیان، تعداد 17 مرکز تخصصی تعیین و 19 هزار و 107 نفر از همکاران فرهنگی دز اول واکسن را دریافت کرده اند که معادل 85 درصد از جمعیت فرهنگیان استان است.پ

وی بیان کرد: قبل از بازگشایی مدارس، فرهنگیان برای آغاز سال تحصیلی جدید دُز اول و دوم واکسن کرونا را تزریق خواهند کرد.

کد خبر 15913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha