واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان ارومیه آغاز شد

سرویس آذربایجان‌غربی – رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی از آغاز روند واکسیناسیون کرونا برای دانشجویان ارومیه خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، دکتر آقاپور افزود: به منظور تسهیل و تسریع در امر واکسیناسیون از دانشجویان عزیر تقاضا داریم بعد از ثبت نام در سامانه یکپارچه واکسیناسیون به آدرس salamat.gov.ir و انتخاب اختیاری یکی از مراکز تجمیعی در سامانه مذکور بعد از دریافت پیامک به مراکز واکسیناسیون دانشجویان مراجعه نمایند نه به مراکز تجمیعی واکسیناسیون که در سامانه انتخاب نموده اند.

او ضمن اعلام اینکه در حال حاضر دانشجویان دانشگاههای استان در حال واکسینه شدن هستند گفت: مراکز واکسیناسیون دانشجویان در شهر ارومیه شامل دانشگاه ارومیه - دانشگاه پیام نور – دانشگاه صنعتی ارومیه – دانشگاه آزاد- دانشگاه آذرآبادگان است.

رئیس کارگروه اطلاع رسانی ستاد دانشگاهی مقابله با کرونا تصریح کرد: دانشجویان هر دانشگاه برای دریافت واکسن خود باید بعد از ثبت نام در سامانه و دریافت پیامک با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی به دانشگاه محل تحصیل مراجعه نمایند.

دکتر آقاپور ادامه داد: کلیه دانشجویان دانشگاههای غیر انتفاعی ، دانشگاه جامع علمی کاربردی و دانشگاه فنی و حرفه ای طباطبایی بعد از ثبت نام در سامانه یکپارچه واکسیناسیون برای دریافت واکسن خود باید با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی به دانشگاه آذرآبادگان مراجعه نمایند.

او در پایان در خصوص دیگر دانشجویانی که بومی شهر ارومیه هستند ولی محل تحصیل آنها در شهر یا استان دیگر است، گفت: این عزیزان باید بعد از ثبت نام در سامانه واکسیناسیون برای دریافت واکسن با در دست داشتن کارت دانشجویی و کارت ملی به دانشگاه ارومیه مراجعه نمایند.

کد خبر 16914

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha