رئیس کمیته امداد شهرستان قروه تودیع شد

سرویس کردستان- رئیس کمیته امداد شهرستان قروه پس از انتقادات فراوان تودیع و «مهرداد خالدیان» به عنوان سرپرست جدید این نهاد حمایتی معرفی شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، مدتی بود که انتقادات نسبت به وضعیت مدیریتی کمیته امداد شهرستان قروه شدت گرفته بود به طوری که صدای مسئولان ارشد شهرستان را هم درآورد. این انتقادات ادامه داشت تا اینکه صبح امروز چهارشنبه بالأخره متولیان امر تصمیم به تغییر سیستم مدیریتی در این نهاد حمایتی گرفتند.

بر همین اساس «اسماعیل صادقی» پس از ۴ سال از سمت خود تودیع و «مهرداد خالدیان» به عنوان سرپرست جدید کمیته امداد شهرستان قروه معرفی شد. «مهرداد خالدیان» سابقه خدمت در دانشگاه علوم پزشکی کردستان را دارد.

در این مراسم فرماندار شهرستان قروه با بیان اینکه کمیته امداد نهادی است که جامعه هدف بزرگی دارد، گفت: وزرا و نمایندگان مجلس باید تصمیمی اتخاد نمایند که مددجویان کمیته امداد و افراد نیازمند توانمند شوند و به اشتغال دست پیدا کنند.

«حسین الماسی» توجه به نیازمندان و مددجویان کمیته امداد باتوجه به روند روبه رشد گرانی در کشور را مهم دانست و به گفته او اصلی ترین نکته در این زمینه هنر مدیریت است که باید در نهادیهای حمایتی مدنظر قرار گیرد.

مراسم تودیع با حضور معاون اداری و مالی و مدیر حراست کمیته امداد کردستان برگزار شد./

بیشتر بخوانید:

- پیرزنی تنها در سیاهی نظارت ها/نیازمندانی که رها شده اند!

- یک معضل اجتماعی در قروه و پاسکاری نهادهای حمایتی

کد خبر 17618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha