ثبت نام 32 نفر برای عضویت در هیئت رئیسه نظام مهندسی ساختمان کردستان

سرویس کردستان - مدیرکل راه و شهرسازی کردستان گفت: 32 نفر برای عضویت در هیئت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان که امروز برگزار می شود، ثبت نام کرده اند.

به گزارش کرد پرس، عرفان مرادی در نشست با خبرنگاران با اشاره به برگزاری انتخابات هیئت‌ رئیسه جدید سازمان نظام‌ مهندسی کردستان، گفت: انتخابات هیئت رئیسه جدید سازمان نظام مهندسی به صورت الکترونیکی و در محل اداره کل راه و شهرسازی کردستان برگزار می‌شود.

وی اظهار کرد: در اجرای قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان و آیین‌نامه اجرایی آن نهمین دوره مدیریت سازمان نظام مهندسی ساختمان کردستان به صورت الکترونیکی و غیرحضوری با مشارکت حدود ۸ هزار نفر از اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان استان در سطح کل استان برگزار می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان ادامه داد: اعضای سازمان می‌توانند با هرگونه دستگاه متصل به اینترنت به‌صورت غیرحضوری نسبت به شرکت در انتخابات و اعطای رای به داوطلبان اقدام کنند.

مرادی با اشاره به اینکه در این انتخابات 32 نفر از اعضای سازمان، داوطلب هیئت‌مدیره شده‌اند، افزود: پس از برگزاری انتخابات ۱۱ نفر به‌عنوان عضو هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان در رشته‌های عمران، معماری، تأسیسات برقی، تأسیسات مکانیکی، ترافیک، شهرسازی و نقشه برداری انتخاب می شوند.

وی بیان کرد: این اعضا به مدت سه سال به‌عنوان هیئت مدیره سازمان نظام مهندسی ساختمان استان کردستان فعالیت خواهند کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان کردستان گفت: پس از انتخاب این اعضا به عنوان هیئت مدیره، حکم آن توسط وزارت راه و شهرسازی صادر می‌شود.

کد خبر 18095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha