اهدای پنل خورشیدی و افتتاح پروژه آبرسانی برای عشایر ایلام

سرویس ایلام - با حضور جمعی از مسئولین و به مناسبت روز عشایر تعدای پنل خورشیدی به عشایر استان اهدا و یک پروژه آبرسانی عشایر افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، استاندار ایلام در حاشیه این برنامه ها با اشاره به بازدید از مناطق مختلف عشایری شهرستان های چوار و ایوان، به خبرنگاران گفت: در این بازدید نسبت به بررسی نیازها و امکاناتی که عشایر لازم دارند اقدام شد و انتظار می رود با برنامه‌ریزی منسجم نسبت به رفع این مشکلات در اسرع وقت اقدام شود.

محمد نوذری همچنین به اهدای پنل های خورشیدی به عشایر این مناطق اشاره کرد و گفت: دیگر احتیاجات این قشر از مردم عزیز و زحمت کش استان احصا شده و در مورد رفع آنها نیز برنامه‌ریزی لازم صورت خواهد گرفت.

وی مصوبات سفر ریاست محترم جمهور به استان ایلام در مورد عشایر را بسیار راهگشا دانست و تاکید کرد: یکی دیگر از اهداف این بازدید بررسی میدانی مشکلات و زمینه های لازم برای اجرای مصوبات سفر بوده است تا زیرساخت ها و نیازهایی که در این زمینه وجود دارد، بیشتر مورد توجه قرار گیرد و نسبت به رفع آنها برنامه‌ریزی لازم صورت گیرد.

نوذری افتتاح پروژه آبرسانی بانکول را یکی دیگر از برنامه های این سفر عنوان کرد و گفت: این پروژه که بیش از ۱۱۰۰ نفر از عشایر این منطقه را همراه با بیش از ۲۲ هزار دام سبک تحت پوشش قرار می دهد می تواند بخش مهمی از نیازها و مشکلات عشایر این منطقه را برطرف کند.

کد خبر 18620

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha