اعرجی: انتخابات پارلمانی زودهنگام، خواسته مرجعیت و مردم بود که امروز تحقق یافت

سرویس عراق و اقلیم کردستان – مشاور امنیت ملی عراق تأکید کرد انتخابات زودهنگام خواسته مرجعیت و مردم عراق بود که امروز تحقق یافت. وی همچنین از شهروندان خواست برای تحقق خواسته هایشان به طور گسترده در انتخابات پارلمانی شرکت کنند.

به گزارش کرد پرس به نقل از السومریه نیوز، "قاسم اعرجی" در این باره گفت: انتخابات زودهنگام، خواسته مرجعیت و مردم عراق بود که امروز تحقق یافت.

مشاور امنیت ملی عراق اظهار امیدواری کرد مشارکت شهروندان در انتخابات در بعد از ظهر امروز بسیار خوب باشد تا بتوانند به اهدافشان از انتخابات زودهنگام مطالبه شده از سوی مرجعیت و مردم دست یابند.

قاسم اعرجی همچنین از شهروندان خواست به طور واقعی و فعال در انتخابات شرکت کنند تا همه خواسته هایشان تحقق یابد.

یادآور می شود انتخابات پارلمانی عراق رأس ساعت هفت صبح امروز به وقت محلی در سراسر این کشور آغاز شده است و 2349 نامزد از 21 ائتلاف و 109 حزب در آن به رقابت می پردازند.

مجلس عراق 329 نماینده دارد و فراکسیون بزرگتر مجلس، نخست وزیر این کشور را معرفی خواهد کرد.

دستگاههای نظامی و امنیتی عراق از شامگاه یکشنبه اقدامات امنیتی گسترده ای را با هدف تأمین امنیت انتخابات انجام داده است که از آن جمله می توان به بستن فرودگاهها و مرزها، ممنوعیت رفت و آمد بین استان ها، تعطیلی رستوران ها، بازارها، پاساژها و مراکز تجاری و تفریحی اشاره کرد. قرار است این تدابیر امنیتی تا فردا صبح ادامه داشته باشد.

کد خبر 18846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha