آغاز ثبت نام طرح جهش تولید مسکن در آذربایجان غربی

سرویس آذربایجان غربی- مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: ثبت‌نام‌ متقاضیان مسکن در سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن در این استان امکان‌پذیر شده است.

سید محسن حمزه‌لو در این خصوص به کردپرس اظهار کرد: بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی متقاضیان حائز شرایط می‌توانند به مدت یک‌ماه تا ۲۸ آبان با مراجعه به این سامانه به نشانی saman.mrud.ir ثبت‌نام کنند.

او ادامه داد: امسال نیاز آذربایجان‌غربی از برنامه احداث یک میلیون واحد مسکونی، ۴۴ هزار و ٧۴١ واحد اعلام و در این راستا، اراضی مستعد واقع در حریم شناسایی شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: براساس قانون جهش تولید مسکن، سیاست بزرگ دولت تولید مستمر و انبوه مسکن تبیین شده است.

حمزه‌لو بیان کرد: در اولین دوره از ثبت‌نام قانون جهش تولید مسکن که متقاضیان فرصت یک‌ماهه دارند، برای شهرهایی که اعلام نشده مثل سلماس، پیرانشهر و منطقه آزاد ماکو و دیگر شهرهای استان امکان ثبت‌نام در روزهای آینده فراهم می‌شود.

او ادامه داد: ظرفیت‌های استان در قالب دستورالعمل‌ اجرایی قانون جهش تولید مسکن شناسایی شده و این ستاد تلاش می‌کند برنامه‌ها و فرآیندهای اجرایی را در بازه‌های زمانی مشخص تدوین کند.

مدیرکل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی تاکید کرد: با بسیج امکانات تمامی حوزه‌های اداره کل راه و شهرسازی موظف به همکاری با ستاد برنامه‌ریزی و راهبری قانون جهش تولید مسکن هستند.

حمزه لو گفت: پیش از این نیز، مجموعه راه وشهرسازی آذربایجان‌غربی تحصیل ٢٣ هزار هکتار از اراضی ملی و دولتی را برای اجرای برنامه‌های نهضت ملی مسکن انجام داده است.

کد خبر 19589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha