ورود دستگاه قضائی برای ساماندهی بازارچه دولت آباد کرمانشاه

سرویس کرمانشاه _ رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با حضور در محله دولت آباد از عزم جدی دادگستری استان برای سامان دهی بیش از 800 غرفه بازارچه این محله در دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش کردپرس؛ رئیس کل دادگستری با تقدیر از معاونت پیشگیری دادگستری و با بیان این که حضور میدانی می تواند اثرات مفیدی در روند کارها داشته باشد؛ گفت: در گذشته برای ساماندهی این بازراچه کارهای بزرگی انجام شده و هدف ما این است رونق را به این بازراچه بیاوریم و این اقدام می تواند به ایجاد اشتغال بسیاری از خانواده ها کمک کند.

وی افزود: همانگونه که ریاست قوه قضائیه بر ایجاد شرایطی برای آسایش مردم تاکید دارند ، تمام تلاش ما نیز بر این است که آسایش و رفاه را برای مردم این منطقه فراهم کنیم .

توسلی زاده با اشاره به اقدامات لازم برای ساماندهی و راه اندازی این بازارچه خاطر نشان ساخت: برای رونق این بازارچه در درجه اول باید امنیت آن فراهم شود و این مهم توسط دادگستری و همکاری دیگر دستگاههای مرتبط محقق می شود.

وی اضافه کرد: از دیگر اقدامات ورود و پای کار آمدن شهرداری و شورای شهر کرمانشاه است و این عزیزان برای رونق این بخش و اینکه به رونق و اشتغال و اقتصاد این محله و استان کمک کنند حتما پای کار بیایند.

توسلی زاده افزود: انتقال غرفه از بازارچه موجود به این بازارچه از دیگر اقدامات موثری است که باید انجام شود.

رئیس کل دادگستری استان هدف از این اقدامات کمک به سرمایه گذاری، اشتغال و درآمد زایی برای بسیاری از خانوده ها و نیز ساماندهی یکی از شلوغ ترین بازراچه های سطح شهر کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 19836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha