۵۴۴۱ خودروی متخلف در کردستان جریمه شدند

سرویس کردستان- فرمانده انتظامی کردستان گفت: در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی و ممنوعیت ترددها، پنج هزار و ۴۴۱ خودروی متخلف و ناقض این طرح در مبادی ورودی و خروجی شهرهای استان از سوی ماموران پلیس راه و راهور جریمه شدند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، سردار علی آزادی اظهار داشت: در این مدت (یک تا ۳۰ آذر) چهار هزار و ۷۳۷ دستگاه جریمه ۲۰۰ هزار تومانی، ۵۴۳ دستگاه ۵۰۰ هزار تومانی و ۱۶۱ دستگاه نیز یک میلیون تومانی جریمه شدند.

وی از همکاری و مشارکت بسیار خوب مردم در اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی در نقاط مختلف کردستان قدردانی کرد و افزود: طی این مدت به بیش از ۲۳ هزار و ۹۴۶ راننده نیز تذکر شفاهی و ارشادی داده شد و از ورود یا خروج از محدوده ۱۳ هزار و ۱۱۳ دستگاه خودروی غیر بومی به شهرهای استان نیز جلوگیری بعمل آمد.

فرمانده انتظامی استان کردستان یادآور شد: از ابتدای اجرای طرح محدودیت‌های کرونایی تاکنون، تردد در محورهای استان ۲۰ درصد کاهش یافته و انتظار می‌رود مردم و اصناف تا ریشه‌کنی ویروس کرونا پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند.

۳۷۵ واحد متخلف صنفی در کردستان پلمب شد

فرمانده انتظامی کردستان گفت: همچنین در این مدت پلیس اماکن و ماموران انتظامی در شهرستان‌ها با گروه نظارت و بازرسی ستاد کرونا متشکل از فرمانداری‌ها، ادارات صنعت، معدن و تجارت و دانشگاه علوم پزشکی از اول تا ۳۰ آذر به صورت مستمر از واحدهای صنفی بازدید کرده‌اند.

سردار آزادی اضافه کرد: در این مدت ۱۲ هزار و ۵۲۵۹ واحد صنفی استان به صورت مستمر بازدید شد که در نتیجه آن هفت هزار و ۴۶۵ واحد از سوی گروه‌ها اخطار شفاهی دریافت کردند و ۳۷۵ واحد نیز پلمب شد.

وی کاهش و قطع این ویروس منحوس را در گرو همکاری و مشارکت همه سازمان‌ها به خصوص مشارکت مردمی دانست و افزود: هدف فقط سلامت مردم است و نیروی انتظامی در راستای تامین سلامت و امنیت عمومی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کند.

کد خبر 2026

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha