برگزاری رزمایش مشترک پالایشگاه و پتروشیمی ایلام به مناسبت هفته پدافند غیرعامل

سرویس ایلام - به مناسبت هفته پدافند غیرعامل، تیم‌های آتش‌نشانی و ایمنی و فوریت‌های پزشکی شرکت پتروشیمی ایلام در رزمایش مشترک با پالایشگاه گاز ایلام شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری کردپرس به نقل از روابط عمومی پتروشیمی ایلام، در این مانور که ۸ تیم عملیاتی از پالایشگاه و ۷ تیم خارج از این شرکت بویژه پتروشیمی ایلام، هلال احمر ، نیروی انتظامی، فوریتهای پزشکی و اورژانس نیز حضور داشتند، تیم‌های شرکت کننده در رزمایش با موفقیت به اهداف‌ از پیش تعیین‌شده دست یافتند.

محمد نوذری، استاندار ایلام در جریان این رزمایش به نقش مهم پدافند غیرعامل در مقابله با حوادث غیرمترقبه و احتمالی اشاره کرد و گفت: نیازمند اقدامات به‌روز‌ و تقویت ظرفیت‌های فنی و اطلاعاتی در کشور هستیم.

وی به جایگاه استراتژیک ایلام بواسطه مرز مشترک با کشور عراق اشاره کرد و افزود: سند جامع پدافند غیرعامل در ایلام تدوین شده است.

فهد کمالوندی، فرماندار چوار نیز در این رزمایش به لزوم استقرار پایگاه هلال احمر در شهرستان چوار اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی درمانگاه تخصصی با مشارکت پالایشگاه و‌ پتروشیمی در این شهرستان صنعتی یک امر ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

نوریان مدیرعامل شرکت پالایش گاز ایلام نیز که میزبان این رزمایش بود با اشاره به اینکه مانور در سطح ۳ و با موضوع آتش‌ فورانی ناشی از نشت گاز سمی با موفقیت برگزار شد اظهار داشت: ۸ تیم عملیاتی از پالایش گاز شامل آتش‌نشانی، حراست و‌ فوریت‌های پزشکی و ۷ تیم خارج از شرکت پالایش گاز ایلام بویژه پتروشیمی ایلام مسئولیت و مدیریت رزمایش را برعهده گرفتند.

کد خبر 20450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha