کشف 22 فقره سرقت در قروه/جمع آوری 15 معتاد متجاهر

سرویس کردستان- فرمانده انتظامي شهرستان قروه از کشف 22 فقره سرقت و دستگیری 4 سارق حرفه ای در جریان اجرای طرح ارتقای امنيت اجتماعي خبر داد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، «علیرضا صفری» شامگاه چهارشنبه با اشاره به آغاز اجرا طرح ارتقای امنیت اجتماعی در شهرستان قروه، بیان کرد: در راستاي ارتقای امنيت و جلب رضايت عمومی شهروندان، طرح ارتقای امنيت اجتماعي با محوريت مبارزه با سرقت و پاکسازي نقاط آلوده و جرم خيز در هفته جاری در سطح شهرستان اجرا شد.

به گفته او با تلاش کارکنان فرماندهی انتظامي شهرستان توفيقات خوبي به دست آمد که دستگيري تعداد 4 نفر سارق حرفه اي و کشف 22 فقره سرقت اماکن خصوصی، قطعات خودرو و... در راستاي مبارزه با سرقت و سارقان بود.

«صفری» جمع آوري معتادان متجاهر و خرده فروشان مواد مخدر در سطح شهرستان را از اولویت های کاری دانست و افزود: در اين طرح تعداد 15نفر معتاد متجاهر و پرخطر جمع آوري و ضمن کشف مقادیری مواد مخدر 5 نفر خرده فروش هم دستگير و پس از تشکيل پرونده تحويل مراجع قضايي شدند.

او در ادامه از کشف 4 دستگاه موتورسیکلت سرقتی و دستگیری 4 نفر سارق در این زمینه گفت و تصریح کرد: شهروندان بدانند برای پیشگیری از سرقت وسایل خود با رعايت نكات ايمني و حفاظتي در مراقبت از منازل واموال با ارزش جديت لازم راداشته و هرگونه رفت و آمد و موارد مشكوك را با شماره تلفن 110به ماموران پليس اطلاع دهند.

«صفری» همچنین تأکید کرد که شهروندان در زمان خروج از خودرو مدارک واشیاء گران قیمت خود را به همراه ببرند و از پارک نمودن اتومبیل خود در مکان های خلوت و پرت جدا خودداری نمایید./

کد خبر 20502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha