دستهای پشت پرده در گسترش گرانی ها نقش دارند / ضرورت نظارت قوی بر بازار

سرویس ایلام - امام جمعه موقت ایلام در خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به مسئله گرانی در بازار، گفت: دولت نظارت بیشتری بر بازار داشته باشد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام وعد مرادبیگی اظهار کرد: عده‌ای در پشت صحنه هستند که گرانی‌ها را به ویژه در اقلام مورد نیاز مردم گسترش می‌دهند و دست‌هایی در این زمینه در کار است.

وی تصریح کرد: در عین حال از دولت انتظار می‌رود که نظارت دقیق بر بازار و توجه به تولید به معنای کامل داشته باشد که در آینده‌ای نه چندان دور شاهد حل مشکلات مردم باشیم.

امام جمعه موقت ایلام با اشاره به اینکه اگر این نظارت‌های به طور کامل انجام نگیرد، مشکلات تداوم خواهد داشت، تصریح کرد: عده‌ای سودجود به دنبال پر کردن جیب خود خواهند بود و اگر این نظارت‌ها قوی دنبال شود قطعاً جلوی بسیاری از این سودجویی ها گرفته خواهد شد.

مرادبیگی گفت: دولت در حال انجام فعالیت‌ها و اموری برای حل مسائل و مشکلات مردم است اما این انتظار را هم نباید داشت که در مدت کوتاه استقرار دولت جدید، این مشکلات مرتفع شود.

وی عنوان کرد: سرقت نفت ایران توسط رژیم آمریکا و مقابله نیروهای مسلح کشور با آن، هیمنه آمریکا را در دنیا شکست و اقتدار جمهوری اسلامی را به دنیا معرفی کرد و با این اقدام، ایران به عنوان یک قدرت در منطقه و آب‌های آزاد معرفی شد.

کد خبر 21102

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha