شرکت تیم زنان همیاری آذربایجان‌غربی در لیگ برتر کشور قطعی شد

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست تیم زنان همیاری آذربایجان‌غربی گفت: مشکل مالی تیم تا حدودی برطرف شده و ۷۰ درصد از مطالبات سایر بازیکنان نیز پرداخت شده است. در فصل جاری نیز حضور این تیم در لیگ برتر زنان باشگاه های کشور قطعی شد.

به گزارش کردپرس، اواخر تابستان امسال کردپرس در گزارشی به سرنوشت تیم همیاری ارومیه از انحلال تا عدم شرکت در لیگ برتر فوتبال پرداخت و از قول سرپرست سازمان همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌غربی نوشت: به دلیل مشکلات مالی و شرایط خاص سازمان، احتمالا این تیم امسال در لیگ برتر فوتبال زنان تیم‌داری نخواهد کرد.

امروز سرپرست تیم زنان همیاری آذربایجان‌غربی گفت: حضور این تیم در فصل جاری لیگ برتر زنان باشگاه های کشور قطعی شده است و طی چند روز آینده، ترکیب نهایی تیم مشخص خواهد شد.

محمد صادقی با بیان اینکه تیم همیاری امسال با ترکیبی از بازیکنان فصل قبل و بومی در لیگ برتر حضور خواهد داشت به ایرنا افزود: تمرینات این تیم نیز برای رسیدن به هماهنگی و آمادگی بیشتر از ۱۰ روز گذشته آغاز شده و برای تکمیل نفرات تیم در حال گفت و گو با چند بازیکن دیگر برای تقویت تیم هستیم تا در سه روز آینده به تیم اضافه شده و ترکیب نهایی تیم و سرمربی نیز مشخص شود.

صادقی با اشاره به سطح متوسط به بالای تیم امسال همیاری نسبت به سال گذشته، اضافه کرد: مشکل مالی تیم تا حدودی برطرف شده و بیشتر بدهی تیم از فصل قبل را با ۱۱ بازیکن تسویه کرده و ۷۰ درصد از مطالبات سایر بازیکنان نیز پرداخت شده است و مابقی بدهی باشگاه نیز تا چند روز آینده پرداخت خواهد شد.

صادقی در خصوص مشکل محل اسکان بازیکنان نیز گفت: امسال اعضای تیم در هتل مروارید اقامت خواهند داشت و مشکلی از این بابت وجود ندارد ضمن اینکه امیدواریم با همکاری ورزش و جوانان مشکلی از بابت میزبانی نداشته باشیم.

نخستین بازی فصل تیم فوتبال همیاری آذربایجان‌غربی که قرار بود امروز ، شنبه با تیم شهرداری سیرجان برگزار شود به دلیل حضور نماینده سیرجان در جام باشگاه‌های آسیا لغو شد.

به گزارش کردپرس، لیگ برتر فوتبال زنان ایران موسوم به لیگ کوثر به عنوان بالاترین سطح مسابقات باشگاهی فوتبال زنان در ایران شناخته می شود که از سال ۱۳۷۸ آغاز به کار کرده است.

ارومیه در ۷ دوره اخیر همواره پای ثابت این رقابت‌ها بوده و نماینده ارومیه در اولین فصل حضور در لیگ برتر در سال ۹۱ با حمایت هیات فوتبال استان و شهرداری ارومیه و با عنوان شهرداری ارومیه در این رقابت‌ها حضور پیدا کرد که به دلیل کنار کشیدن هیات فوتبال در اواسط فصل با مشکلات بسیاری روبرو شد، اما در نهایت از سقوط نجات یافت.

پس از این اتفاقات و بی‌توجهی هیات فوتبال استان و شهرداری ارومیه به فوتبال زنان ، تیم به سازمان همیاری شهرداری‌های استان واگذار شد و از سال ۹۲ با عنوان همیاری آذربایجان‌غربی در رقابت‌های لیگ برتر حضور داشته است و یکی از باسابقه‌ترین تیم‌های این مسابقات محسوب می‌شود.

این تیم در سالیان گذشته همواره یکی از تیم‌های حاضر در لیگ برتر فوتبال زنان کشور بوده و علاوه بر معرفی چندین ملی‌پوش از جمله "مریم یکتایی"، "سمیرا محمدی"، "هدیه حسن‌زاده" ، "مینا یوسفی"، "سحر محمدزاده"، "نگار آیرم" و "مهناز شاه‌مرادی" دو بار نیز به مقام پنجم کشور دست یافته است و سال گذشته در رقابت‌هایی که بدلیل کرونا به شکل متفاوت با سالیان اخیر برگزار شد در گروه خود در رده آخر ایستاد.

کد خبر 21167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha