آب و هوای  استانداری  کرمانشاه در وضعیت هشدار زرد / عبداله مرادی

سرویس کرمانشاه _ وضعیت پیش بینی های انتخاب استاندار جدید در کرمانشاه بسیار متغیر و لحظه ای شده است. عبدالله مرادی مدیر گروه رسانه ای میلکان این شرایط را بی شباهت به پیش بینی های هواشناسی ندانسته و مطلبی در این زمینه به نگارش درآورده است.

خبرگزاری کردپرس _ هشدار هواشناسی امروز کرمانشاه خیلی به وضعیت سیاسی و انتخاب استاندار کرمانشاه نزدیک بود. بر اساس آخرین تحلیل از داده های هواشناسی، سامانه ای بارشی بتدریج از اواخر وقت امروز جو منطقه را متاثر کرده؛ ضمن تعدیل دمای هوا (کاهش دمای روزانه و افزایش نسبی دمای شبانه) در بعضی ساعات سبب بارندگی همراه با وزش باد و رعدوبرق در سطح استان می گردد. شرایط ناپایدار در روز دوشنبه نمود بیشتری داشته بارش در ارتفاعات به شکل برف نیز مشاهده خواهد شد.

انتخاب استاندار کرمانشاه نیز همچون باران های پاییزی به تاخیر افتاده است. طبق همین پیش از آخر وقت امروز در دو محفل مجازی و حضوری جلسات به اصطلاح نقد بازوند شکل گرفته که در اصل نه موضوع نقد بلکه در یکی بحث تخریب و در دیگر موضوع تمجید و توجیه ماندن در جریان است.

در پیش بینی هواشناسی مهمترین پدیده ها: بارش باران، وزش باد و رعدوبرق و منطقه اثر: عمدتاً منطقه اورامانات و شهرستان های گرمسیری، دالاهو، کرمانشاه، اسلام آبادغرب، صحنه و کنگاور اعلام شده است. دقیقا مناطقی که گویا بازوند مهره نمایندگان آنها را قاپیده و اسرار بر عدم تغییر در مدیریت استانی دولت دوازدهم دارند.

برای این شهرها و مناطق مخاطرات: لغزندگی جاده ها، آبگرفتگی معابر عمومی و احتمالاً صاعقه پیش بینی شده است.نمایندگانی که پس از رای ملت در مجلس به دولت و وزرای دولت سیزدهم رای داده اند منتظر چنین مخاطراتی باشند.

کد خبر 21672

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha