نمایش اقتدار بسیجیان ایلام برگزار شد

سرویس ایلام - همزمان با هفته بسیج و در آستانه برپایی کنگره سه هزار شهید استان ایلام، گردهمایی بزرگ بسیجیان استان با عنوان نمایش اقتدار بسیج، با حضور اقشار مختلف بسیجیان و پایگاه های مقاومت محلات و گردان های رزمی امام حسین (ع)، امام علی (ع) و کوثر در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهر ایلام برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری کردپرس، حجت الاسلام والمسلمین الله نور کریمی‌تبار، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در این مراسم طی سخنانی یادآور شد: بسیجیان در زمان جنگ تحمیلی با تاسی و الگوگیری از نهضت عاشورا در جبهه های جنگ حضور یافتند و دفاع مقدس با حضور بسیجیان خردسال تا افراد مسن و پیر جلوه های خاص پیدا کرد و تعدادی از این افراد به فیض شهادت نائل آمدند.

وی اضافه کرد: اکنون نیز بسیج همچنان در همه عرصه های مورد نیاز حضوری پررنگ دارد و در زمان بلایایی چون سیل، زلزله و همه گیری ویروس کرونا یا در عرصه هایی چون دفاعی، علمی و ورزشی حضور اقشار مختلف بسیج قابل توجه است و نکته مهم اینکه هم اکنون نسل جدیدی از بسیج متشکل از جوانان و نوجوانان پا به عرصه گذاشته اند.

سردار جمال شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم گفت: بسیج نمایش حضور انبوه مردم در قالب یک تشکل و سازمان است که در همه حوزه ها و عرصه ها خودجوش و بی منت در خدمت نظام و جامعه هستند و گردهمایی امروز بسیجیان نشان از شکوه و مجد این سازمان مردمی یکپارچه دارد.

وی افزود: هفته ملی بسیج در سال جاری برای استان ایلام متفاوت تر از سال های گذشته است چرا که امسال آیین های این هفته مقدس با برگزاری کنگره ملی سه هزار شهید استان ایلام تقارن پیدا کرده است.

کد خبر 21962

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha