دمای هوای کردستان کاهش می یابد/احتمال وقوع یخبندان

سرویس کردستان – براساس آخرین اطلاعیه اداره کل هواشناسی کردستان، در چند روز آینده دمای هوای استان روند کاهشی دارد.

به گزارش کرد پرس، در اطلاعیه اداره کل هواشناسی کردستان آمده است در شبانه روز گذشته سرعت وزش باد در برخی نقاط استان کردستان از جمله شهر هزارکانیان و روستای بهارستان در دیواندره به ۲۶ متر بر ثانیه (۹۴ کیلومتر بر ساعت) رسیده که در محدوده تندباد و هشدار بود.

پس از هزارکانیان و بهارستان، سرعت وزش باد در شهرهای دیواندره ۲۵ متر بر ثانیه، قروه و دهگلان ۲۲، سقز و زرینه ۲۱، کامیاران و بانه ۱۸، مریوان ۱۷، بیجار و سروآباد ۱۶ و سنندج ۹ متر بر ثانیه بوده است.

از شبانه روز گذشته نیز شاهد ورود یک سامانه بارشی به استان بوده ایم که تاکنون در شهرهای بانه ۱۰ میلی متر، مریوان ۹، سقز ۶، سروآباد ۴، سلین یک، هزارکانیان ۲ دهم و دیواندره یک دهم میلی متر بارندگی گزارش شده است.

همچنین بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی کردستان در شهرهای سقز، سنندج، مریوان، زرینه و هزارکانیان شاهد بارش باران، رعد و برق و رگبار پراکنده بوده ایم و بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته از غروب امروز این سامانه بارشی از استان خارج می شود و از فردا شاهد هوای پایداری خواهیم بود.

در چند روز آینده نیز انتظار می رود دمای هوای استان روند کاهشی داشته باشد و صبح روزهای جمعه و شنبه حالت یخبندان را در بیشتر نقاط استان شاهد باشیم.

کد خبر 22511

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha