ثبت درخواست سوپیشینه داوطلبان شوراهای اسلامی روستاها در کردستان آغازشد

سرویس کردستان- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان گفت: داوطلبان متقاضی شرکت در ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاهای این استان از امروز می‌توانند در ۵۲ نقطه تعیین شده برای دریافت گواهی عدم سوپیشینه اقدام کنند.

به گزارش خبرگزاری کُردپرس، محمدابراهیم زارعی با اشاره به اینکه داوطلبان باید حداکثر تا سه ماه نسبت به دریافت گواهی سو پیشینه خود اقدام کنند اظهار داشت: ثبت نام از داوطلبان ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی روستاها طبق تقویم انتخابات ۱۶ تا ۲۲ فروردین سال آینده انجام می‌شود.

وی یادآور شد: وزارت کشور امسال به منظور کاهش مراجعات حضوری بدلیل شیوع ویروس کرونا با همکاری قوه قضاییه، امکان دریافت گواهی سوءپیشینه از سامانه جامع خدمات الکترونیک قضایی (WWW.ADLIRAN.IR) را فراهم کرده است.

زارعی اشاره به اینکه علاوه بر این سامانه امکان دریافت این گواهی از دفاتر پلیس + ۱۰ و دفاتر خدمات قضایی نیز فراهم است، اضافه کرد: در این استان ۳۱ دفتر خدمات الکترونیک انتظامی و ۳۱ دفتر خدمات الکترونیک قضایی فعال و آماده ارایه خدمت به داوطلبان عضویت در شوراها هستند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان اظهار داشت: بر اساس تبصره ۳ ماده ۳۰ قانون انتخابات شوراهای اسلامی، داوطلبان در هنگام ثبت‌نام باید گواهی عدم سوءپیشینه که از تاریخ صدور آن بیش از سه ماه نگذشته باشد را به متولیان امور ارائه کنند.

کد خبر 2564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha