دهه فجر فرصتی برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی است

سرویس کردستان - مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی و نقشه‌های دشمنان برای انقلاب اسلامی است.

به گزارش کرد پرس، حجت الاسلام سعید عسگری در نشست خبری با خبرنگاران که به مناسبت فرا رسیدن ایام الله دهه مبارک فجر و سالگرد پیروزی شکوهمند اسلامی برگزار شد, گفت: رسالت اصلی روحانیون به عنوان پرچم داران نظام اسلامی آگاه سازی جامعه از اهداف و برنامه های دشمن است.

وی اظهار کرد: ایام الله دهه مبارک فجر فرصتی برای تبیین خدمات نظام جمهوری اسلامی و نقشه‌های دشمنان برای انقلاب اسلامی است که باید ضمن بیان خدمات، کاستی ها و مشکلات نیز عنوان و مطالبه‌گر باشیم.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور افزود: دشمن برای منحرف کردن نسل جوان به شیوه های مختلف از طریق فضای مجازی و حقیقی برنامه و نقشه هایی دارد و این وظیفه جامعه روحانیون است که جوانان را از این نقشه ها آگاه کنند.

حجت الاسلام عسگری در بخش دیگری از سخنان خود به برنامه های کمیته تقریب مذاهب اسلامی در ایام دهه فجر اشاره کرد و ادامه داد: باید سعی شود برنامه های این ایام مردمی باشد و حضور مردم در آنها ملموس باشد.

وی یادآور شد: نشست های مشترک بین روحانیون اهل سنت و شیعه، برگزاری مراسم انس با قرآن، برگزاری دوره تربیت مبلغ, کارگاه های نقد جریان های افرادی در دهه فجر، گفتمان های دینی در مدارس و برگزاری کارگاه های سیره فاطمیه از مهمترین این برنامه ها است.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور بیان کرد: گردهمایی روحانیون و ائمه جماعات استان, نشست نخبگان در خصوص گام دوم انقلاب, برگزاری مسابقه کتابخوانی به صورت مجازی، تجلیل از خانواده شهدای روحانی و خرید کتاب و توزیع آن در میان روحانیون از دیگر برنامه های این مرکر در ایام دهه فجر است.

حجت الاسلام عسگری گفت: همایش استانی شوراهای افتاء, همایش طلاب شیعه و اهل سنت و برگزاری جشن انقلاب با حضور اقشار مختلف مردم از دیگر برنامه مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در کردستان در این ایام است.

کد خبر 26505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha