اظهارات غیر مسئولانه یک نماینده درخصوص کولبری

سرویس کردستان- چند روز پیش نماینده مردم شریف سقز و بانه درمجلس شورای اسلامی در اظهار نظری عجیب کولبران را با لفظ قاچاقچی و حامل اسلحه ومشروب معرفی کرده بود که واکنش هایی را در بر داشت.

به گزارش کرد پرس، این نماینده در حالی مبادرت به این‌ اظهارات می‌ کند که هیچ مقام سیاسی و انتظامی با آن همه حساسیت چنین نگاهی به پدیده کولبری ندارند و همگی بالاتفاق از مقامات عالیه کشور تا مقامات محلی معتقدند که «کولبر قاچاقچی نیست» و باید این پدیده به نوعی مدیریت شود تا آسیب‌ها و آفت‌های کمتری متوجه معیشت مرزنشینان گردد.

به نظر می رسد این نماینده که عمده حامیان خود را که در زمان انتخابات به او اعتماد کردند از خود رانده است بیشتر به دنبال کسب مشروعیت برخی دستگاه‌ها می باشد که امیدی بر تکرار دور بعدی داشته باشد درحالی که روابط عمومی و مشاوران آقای نماینده اگر کمی تعمق می کردند متوجه می شدند که این بیانات «سر بخو» (خودساز) این نماينده هیچ مقام نظارتی و اجرایی را خوشنود نخواهد کرد چراکه مجموعه مقامات کشوربارها در حرف و عمل اثبات کرده اند که چنین دیدگاهی به کولبران ندارند.

پرسش اصلی از این نماینده و دیگر نمایندگان این است که در طول دوره قانونگذاری خود چند طرح و لایحه قانونی را در این زمینه بررسی کرده اید؟ اگر بعضی هم میکروفون مجلس را با صدای خود پاره می‌کنند بیشتر بخاطر رای و ملاحظات سیاسی می باشد وگرنه گره این پدیده به راحتی قابل گشودن است آقای نماینده اگر کولبر سلاح حمل می‌کرد قطعا شاهد مقاومت‌هایی در مناطق مرزی بودیم. پیام یک کسبه مرزی به نماینده این است؛ «توکه باری زبارم برنداری/ چرا باری به سربارم گذاری»

کد خبر 27028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha