مرگ سرنشین خودرو سواری با سقوط به دره/ محور مهاباد به سردشت خطرناک است

سرویس آذربایجان غربی- سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از سقوط یک دستگاه خودروی سواری به دره در محوره مهاباد به سردشت و کشته شدن یک نفر خبر داد.

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی در این باره افزود: عصر دیروز  در محور مهاباد _سردشت در پی سقوط یک دستگاه خودرو پیکان به پایین دره بلافاصله امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات  کله گاوی به محل حادثه اعزام شدند

 او ادامه داد: این حادثه یک فوتی و ٣ مصدوم داشت و امدادگران ضمن رهاسازی مصدومین و فوتی حادثه آنها را از دره به بالادست منتقل کردند.

سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: نجاتگران هلال احمر مصدومین را به همراه اورژانس کیتکه به بیمارستان امام خمینی شهرستان مهاباد انتقال و فوتی حادثه را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

جاده مهاباد به سردشت در جنوب آذربایجان غربی با ۱۲۵ کیلومتر طول به دلیل عرض کم و داشتن پیچ های متعدد یکی از خطرناکترین محورهای استان به شمار می‌رود.

اواخر خرداد ماه سال جاری در پی تصادف تریلر با سواری سمند در همین محور به علت شدت برخورد یکی از سرنشینان خودروی سمند در صحنه کشته و ٣ نفر دیگر مصدوم و توسط آمبولانس‌های اورژانس به بیمارستان منتقل شدند.

کد خبر 2757764

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha