تریلی در مهاباد یک سمند را زیر گرفت

سرویس آذربایجان غربی -سرویس سرپرست جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از برخورد رخ به رخ سمند و تریلی ولوو با یک کشته در سه راهی دارلک مهاباد خبر داد.

بە گزارش کردپرس، حمید محبوبی در این بارە گفت: ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه امرزروز پنج شنبه ۱۵ تیر ماه در محور مهاباد _ارومیه یک دستگاه خودرو سمند با تریلی ولوو برخورد کرد.

او افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات دارلک مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و پس از رهاسازی، فوتی حادثه را تحویل مراجع ذی صلاح دادند.

جلسه شورای ترافیک استان هم کە چندی پیش با توجه به افزایش تصادفات مرگبار روزهای اخیر تشکیل شده بود، بیشتر بر اقدامات کوتاه مدت و کم هزینه تاکید داشت و سریال تصادفات خونین ادامه دارد. چرا که بهبود زیرساخت ها برنامه ای بلند مدت است و با توجه به اعتبارات موجود!  چندان مورد استقبال مسئولان قرار نگرفته و تنها ضروری تلقی شده است!.

از دیگر سو برای نصب نیوجرسی ها در کل استان بنا بر اعلام مدیر کل راهداری استان ٥٥٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز است!  آذربایجان غربی از نظر تعداد دوربین در جاده‌های استان هم با میانگین کشوری فاصله دارد و این وضعیت چندان امیدبخش نیست.

 با توجه به شمار بالای نقاط حادثه خیز در استان که سالانه وعده اصلاح آنها داده می شود،انتظار می رفت شورای ترافیک استان، مسئولانه تر و با راهکارهای فوری و عملی برگزار شود، اما با وضعیت موجود جاده های آذربایجان غربی همچنان نا امن خواهند ماند!

کد خبر 2757929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha