سرویس آذربایجان غربی-سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی گفت: روز گذشته تنها در یک روز در محورهای مواصلاتی استان ١٣ نفر بر اثر حوادث جاده ای مصدوم شدند.

به گزارش کردپرس، حمید محبوبی؛ سرپرست هلال احمر آذربایجان غربی گفت:  روز گذشته ١٣  نفر در محورهای مواصلاتی  آذربایجان غربی در اثر واژگونی و یا تصادف دچار مصدومیت شدند .

او ادامه داد: طی ۵ سانحه رانندگی که در محورهای ماکو-شوط، اشنویه- دیزج مرگور، اشنویه - ارومیه ، ارومیه -سلماس(گردنه قوشچی) رخ داد، ۱۳ نفر راهی بیمارستان شدند.

محبوبی تاکید کرد: با توجه به افزایش حوادث جاده ای از رانندگان عزیز خواهشمندیم ضمن رعایت دقیق قوانین رانندگی جان خود و عزیزان خود را با رفتارهای پرخطر به مخاطره نیندازند.

گفتنی است؛ بعد از افزایش تصادفات مرگبار در آذربایجان غربی طی یک ماهه اخیر، شورای ترافیک استان در ٦ تیر ماه تشکیل جلسه داد و اعضای شورا اجرای طرح‌های زیرساختی برای کاهش تصادفات جاده‌ای را ضروری تلقی کردند، اما خبری از تامین اعتبار برای اجرای آن ها نشد و جلسه با تاکید بر برنامه های کوتاه مدت و اینکه نصب نیوجرسی در کل استان به ٥٥٠ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد به پایان رسید.

آمار تصادفات فوتی و جرحی متاسفانه همچنان در استان روبه افزایش است، انتظار می رفت شورای ترافیک استان، مسئولانه تر و با راهکارهای فوری و عملی برگزار شود/.

کد خبر 2757715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha