تعلل اجرایی پیمانکار پروژه تقاطع آذربایجان شائبه برانگیز است!

سرویس آذربایجان غربی- دبیر دوم شورای اسلامی شهر ارومیه با انتقاد از نحوه پیشرفت اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان گفت: تعلل پیمانکار این پروژه در اجرا، علیرغم پرداخت به موقع مطالبات و رقم صورت وضعیت ها جای تعجب است و شائبه ها را در اذهان متخصصین منصف ایجاد کرده است.

به گزارش کردپرس، از شورای اسلامی؛ عادل اعظم انهر در جلسه کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه تاکید کرد: شورا و شهرداری به جد پیگیر رفع مشکلات پروژه های عمرانی و خدماتی هستند اما با وجود پرداخت بروز هزینه ها و صورت وضعیت پیمانکار تقاطع غیر همسطح آذربایجان ، چرا باید شاهد کندی در روند اجرای این پروژه باشیم.

او افزود: عدم وجود نیروی کار در اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان از سوی پیمانکار برای شورا و مدیریت شهری قابل قبول نیست و پیمانکار مربوطه با توجه به پرداخت بروز مطالبات آن باید فعال تر از گذشته عمل نماید.

اعظم انهر ادامه داد: پیمانکاران باید پیش بینی های لازم را برای تامین مصالح داشته باشند و بر اساس برنامه زمانبندی شده و وعده های داده شده قبل از شروع فصول بارندگی پروژه ها را به اتمام برسانند.

عضو هیئت رییسه شورای اسلامی شهر ارومیه اظهار کرد: شهرداری براساس صورت وضعیت های تایید شده پیمانکاران نسبت به روان سازی و اتمام بموقع پروژه ها تسهیل نماید و برای رفع معارضات و تملک اراضی پیگیری مستمر داشته باشد.

او در ادامه گفت: تعلل پیمانکار پروژه تقاطع غیر همسطح آذربایجان در اجرای پروژه ، علیرغم پرداخت بموقع مطالبات و رقم صورت وضعیت ها جای تعجب است و شائبه ها را در اذهان متخصصین منصف ایجاد کرده است.

اعظم انهر افزود: چرا با تاکید و برنامه ریزی برای تامین مصالح از جمله نئوبرن ها و پرداخت بموقع مطالبات ، اجرای پروژه در فصل کاری با کندی پیش می رود؟

او در پایان با اشاره به عدم فرهنگ‌سازی لازم در بخش ترافیکی و جمع آوری زباله ها از مبدا به مقصد گفت: متاسفانه عدم فرهنگ‌سازی و سرمایه گذاری لازم در بخش ترافیک و جمع آوری زباله از مبدا به مقصد موجب نارضایتی و ایجاد مشکلات در بین جامعه و شهروندان شده است و لذا باید نسبت به این موضوع حساسیت نشان داد.

گفتنی است؛ پروژه تقاطع آذربایجان ارومیه در چهار تراز حرکتی، ترافیک جنوب شهر و خروجی آن را ساماندهی می کند، اما حدود یک دهه است به بهانه کمبود اعتبار و خلف وعده های پیمانکاران متعدد فاز تا فاز افتتاح شده و هنوز هم به اتمام نرسیده است. در این مدت نیز چندین بار دستگاه قضایی به این پروژه ورود کرده است/.

کد خبر 2758685

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha