گمرکات خسروی  و پرویزخان هوشمند می‌شوند

سرویس کرمانشاه _ گمرکات استان کرمانشاه با هدف تجهیز گمرکات پرویزخان و خسروی به ابزارهای آشکار ساز کامیونی  در جهت اعمال کنترل های هوشمندانه و تسهیل گری در حوزه تجارت خارجی با سرمایه گذار خارجی وارد مذاکره شد.

به گزارش کردپرس؛ سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه در نشست بررسی ساز و کار و چگونگی تجهیز گمرکات پرویزخان و خسروی به ابزارهای آشکارساز کامیونی که با حضور و سرمایه گذارانی از اقلیم کردستان عراق برگزار شد؛ عنوان کرد: گمرکات استان کرمانشاه در نظر دارد در جهت اعمال کنترل های هوشمندانه و تسهیل گری در حوزه تجارت خارج خود، از پتانسیل بخش خصوصی در تامین دستگاه آشکار ساز کامیونی در گمرکات پرویزخان و خسروی استفاده کند.

وی در ادامه تشریح این برنامه، به وجود منطقه آزاد قصرشیرین و مزیت های این منطقه برای سرمایه گذاران بخش خصوصی اشاره کرد و افزود: سرمایه گذاران بخش خصوصی می توانند از معافیت های حقوق ورودی کالا و تجهیزات خود در این منطقه بهره ببرند و تا 20سال نیز از معافیت های مالیاتی منطقه آزاد استفاده کنند.

سرپرست حوزه نظارت گمرکات استان کرمانشاه گریزی بر قراردادهای گمرک ج.ا.ا در زمینه آشکار سازهای کامیونی داشت و افزود: قرارداد منعقد شده به مدت ده سال خواهد بود و در صورت تمایل قابل تمدید است.

عباس زاده در پایان در خصوص سرمایه و دارایی های بکار گرفته شده درصورت اجرای قرارداد از سوی شرکت سرمایه گذار نیز توضیحات لازم را ارائه کرد.

کد خبر 2759072

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha