هیچ توجیهی درباره کمبود مرغ در بازار از مدیران قابل قبول نیست

سرویس آذربایجان غربی- نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی گفت: هیچ توجیهی درباره کمبود مرغ و برخی مایحتاج زندگی مردم در بازار از مدیران قابل قبول نیست،و این سوال مطرح است که چرا مدیران این وضع و کمبود را پیش بینی نکرده و تدابیری برای حل کمبود مرغ نیاندیشیده اند؟

حجت‌الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان ارومیه بیان کرد: کمبود مرغ و مایحتاج زندگی مردم غیر قابل قبول است و مسئولان این کمبود را مرتفع کنند.

او افزود: هیچ توجیهی درباره کمبود مرغ و برخی مایحتاج زندگی مردم در بازار از مدیران قابل قبول نیست،و این سوال مطرح است که چرا مدیران این وضع و کمبود را پیش بینی نکرده و تدابیری برای حل کمبود مرغ نیاندیشیده و با واردات یا ذخیره سازی به وظیفه خود عمل نکردند؟

امام جمعه ارومیه تصریح کرد: باتوجه به اینکه به پایان سال نزدیک می‌شویم، مدیران نواقص و کمبودها را پیش بینی کنند و نگذارند این کمبودها مردم را با مشکل مواجه کرده و به آنها صدمه بزند.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به روز مجلس و شهادت آیت الله مدرس خاطر نشان کرد: نمایندگان مجلس باید شهید مدرس را الگوی خود قرار دهند و همانند این عالم، دلسوز، متدین، شجاع و کارآمد باشند و بر ما نیز لازم است افرادی شایسته و کارآمد را برای کرسی نمایندگی مجلس انتخاب کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین قریشی با تاکید به اینکه انتخاب نمایندگان مجلس نشان از درک و فهم افراد جامعه است، اظهار کرد: تلاش دشمن این است که یا مردم در انتخابات شرکت نکنند و اگر هم شرکت کردند افراد ناشایست و ناکارآمد انتخاب شوند لذا لازم است همه ما با آگاهی افراد شایسته را انتخاب کنیم.

گفتنی است؛ بازگشت صف های خرید مرغ و بحران کمبود آن باز هم در ارومیه قد علم کرده است. وعده های جهاد کشاورزی برای حل ١٠ روزه این مشکل به جایی ختم نشده و این کالای اساسی همچنان با کمبود و افزایش قیمت روبه رو است.

کد خبر 2763906

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha