شرکت داوطلبان مجلس در جلسات خانگی تخلف است

سرویس کرمانشاه _ رییس ستاد انتخابات استان گفت: هیئت نظارت بر تبلیغات، بر فعالیت های داوطلبان مجلس در فضای مجازی و حضور در جلسات خانگی را رصد کرده و با متخلفان طبق قانون برخورد می کند.

 یه گزارش کردپرس؛ علی شعبانی، امروز در جلسه ستاد انتخابات استان با اشاره به شروع روند انتخابات از مرداد امسال، گفت: ۱۰۶۸ داوطلب در استان برای انتخابات مجلس پیش ثبت نام کردند و از این تعداد ۵۶۱ نفر در  مهر ماه ثبت نام خود را نهایی کردند.

وی افزود: تاکنون صلاحیت ۲۴۶ نفر از داوطلبان توسط هیئت اجرایی احراز شده و بقیه افراد این افراد فرصت را دارند که از طریق هیئت های اجرایی اعتراض خود را رسیدگی کنند.

شعبانی ادامه داد: پس از این مرحله نیز داوطلبان در صورت عدم تایید صلاحیت یا عدم احراز صلاحیت، می‌توانند به هیئت نظارت مرکزی اعتراض خود را اعلام کنند.

وی خاطرنشان کرد: تبلیغات کاندیداها از سوم تا نهم اسفند ماه انجام می‌شود و با هرگونه تبلیغات زود هنگام برخورد می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه گفت: پس از اعلام قطعی اسامی داوطلبان در ادامه در روز جمعه یازدهم اسفندماه شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه با حضور مردم خواهیم بود.

وی اظهار کرد: در این دوره امکان تبلیغ کاندیداها از صدا و سیما هم فراهم شده و کاندیداهای استان می‌توانند در شبکه زاگرس تبلیغات خود را در مهلت قانونی انجام دهند.

شعبانی در پایان با بیان اینکه وزارت کشور تنها مجری انتخابات است، گفت: در عملیات انتخابات تمامی نهادها و دستگاه‌ها مسئولیت دارند و باید چه به لحاظ سخت‌افزاری و چه نرم‌افزاری و تامین نیروی انسانی کمک حال وزارت کشور باشند تا بتوانیم شاهد برگزاری یک انتخابات باشکوه، امن، سالم و پرشور در کشور باشیم.

کد خبر 2764068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha