مرال آکشنر ماه ها پس از انتخابات: نباید می کردم، پوزش می خواهم

سرویس ترکیه - مرال آکشنر ماه ها پس از بازگشت دوباره به میز اپوزیسیون ششگانه از این کار ابراز پشیمانی کرد.

به گزارش کردپرس، مرال آکشنر رهبر حزب خوب ماه ها پس از انتخابات، از این که یک بار از میز اپوزیسیون ششگانه جدا شده و دوباره به آن بازگشته است، ابراز پشیمانی کرد و گفت که اگر زمان به گذشته باز می گشت هرگز این کار را نمی کرد.

مرال آکشنر، رئیس حزب خوب که برای دیدار با اعضای این حزب به ترابزون سفر گرده است، صبح دیروز با اعضای حزب در این استان دیدار کرد. او پس از برگزاری نشست های حزب که پشت درهای بسته برگزار شد، در ایکیسو با مردم دیدار کرد.

او در سخنانی در پاسخ به نقد یکی از اعضای حزب که گفت کاش به میز اپوزیسیون ششگانه باز نمی گشتید، گفت: «بله، اگر عقلی که الان دارم را آن وقت هم داشتم، هرگز به میز اپوزیسیون باز نمی گشتم. اما این اتفاق رخ داده و به گذشته پیوسته است. برای همین است که اکنون می خواهیم به صورت مستقل وارد عرصه انتخابات شویم و برای این کار نیز به حمایت مردمی نیاز داریم.»

مرال آکشنر ماه ها پس از انتخابات: نباید می کردم، پوزش می خواهم

او یک بار دیگر توضیح داد که چگونه در برابر 5 تن از رهبران احزاب ائتلاف اپوزیسیون ایستاده و خواستار تحقیق درباره میزان آرای دو کاندید دیگر ریاست جمهوری از اپوزیسیون (منصور یاواش و اکرم امام اوغلو) شده است. با این حال 5 رهبر اپوزیسیون خواستار نامزدی کمال قلیچدار اوغلو شده اند. پس از جدایی از میز اپوزیسیون ششگانه نیز یاواش و امام اوغلو به خانه او رفته و برای اغنای او تلاش کرده اند. به این ترتیب او به میز اپوزیسیون بازگشته است.

مرال آکشنر از این که در آن زمان درخواست شماری از اعضای حزب خوب مبنی بر عدم بازگشت به میز اپوزیسیون را رد کرده و به ائتلاف باز گشته است، ابراز پشیمانی و عذرخواهی کرد.

کد خبر 2764211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha