بمباران 59 هدف در کردستان عراق و کردستان سوریه/کشته شدن 59 تن از اعضای PKK و YPG

سرویس ترکیه - وزیر دفاع ترکیه اعلام کرد که در عملیات هوایی ارتش این کشور 59 هدف در کردستان سوریه و کردستان عراق بمباران شده اند.

به گزارش کردپرس، یاشار گولر، وزیر دفاع ترکیه در سخنانی از بمباران 71 نقطه در کردستان سوریه و عراق، و کشته شدن 59 تن از اعضای حزب کارگران کردستان (PKK) و رزمندگان یگان های مدافع خلق (YPG) خبر داد.

به نوشته آناتولی، گولر در اظهاراتی در نشستی که از طریق ویدیو کنفرانس و با حضور فرماندهان ارشد نیروهای مسلح ترکیه برگزار شد، گفت: «71 هدف در شمال (کردستان) عراق و (کردستان) سوریه را در عملیات هوایی بمباران کردیم. در مجموع 59 تن در این سری عملیات‌ و درگیری‌ها از پای درآمدند.»

او با تاکید بر تداوم عملیات ترکیه علیه نیروهای PKK و YPG گفت: «این مبارزه تا از پای درآمدن آخرین نفر از اعضای این سازمان ها ادامه خواهد داشت.»

وزیر دفاع ترکیه همچنین با یادآوری کشته شدن 12 تن از نیروهای نظامی ارتش ترکیه در درگیری های 22 و 23 سپتامبر در منطقه عملیاتی موسوم به پنجه قفل در کردستان عراق گفت: «درد ما بزرگ است، اما اراده ما قوی است. ما انتقام این فرزندان عزیزمان را به سخت ترین شکل ممکن گرفته ایم و همچنان می گیریم. هیچکس در این مورد تردید نکند که ما این مسیر را ادامه خواهیم داد.»

او در گزارشی اعلام کرد که وزارت دفاع ترکیه سالی بسیار پر کار را پشت سر گذاشته و برای حفظ بقا و امنیت کشور و آرامش شهروندان آن تلاشی توأم با موفقیت داشته است.

کد خبر 2764968

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha