کشته شدن 7 عضو PKK و 2 عضو YPG در کردستان عراق و سوریه/PKK کشته شدن 7 تن را تایید کرد

سرویس ترکیه - وزارت دفاع ترکیه مدعی کشته شدن 7 عضو PKK در منطقه عملیاتی پنجه قفل در کردستان عراق و 2 عضو YPG در کرسدتان سوریه شد.

به گزارش کردپرس، وزارت دفاع ترکیه با انتشار اطلاعیه ای مدعی کشته شدن 7 عضو حزب کارگران کردستان (PKK) در منطقه عملیاتی پنجه قفل در کردستان عراق شد.

وزارت دفاع ترکیه در این بیانیه مدعی شد که این افراد پس از شناسایی در عملیات پهپادی ارتش ترکیه در کردستان عراق جان خود را از دست داده اند.

 کشته شدن 7 عضو PKK و 2 عضو YPG در کردستان عراق و سوریه/HPG کشته شدن 7 تن را تایید کرد

همزمان با انتشار این اطلاعیه مرکز اطلاع رسانی و مطبوعات نیروهای مدافع خلق (HPG) شاخه نظامی PKK، با انتشار گزارشی، از کشته شدن 4 تن از نیروهای خود در کردستان عراق خبر داد. بنا بر این گزارش، فاتح بولوت با نام سازمانی جوان ولات؛ رمضان بلال با نام سازمانی آندوک عادل؛ سعید سونگل آلپ با نام سازمانی بوتان راپرین؛ و محمود ابراهیم با نام سازمانی عگید کوبانی، در درگیری های ماه نوامبر جان خود را از دست داده اند. 

در گزارش HPG اشاره ای به زمان دقیق کشته شدن این 4 تن نشده است.

 کشته شدن 7 عضو PKK و 2 عضو YPG در کردستان عراق و سوریه/HPG کشته شدن 7 تن را تایید کرد

مرکز رسانه ای HPG در اطلاعیه دیگری از کشته شدن 3 تن دیگر از نیروهای خود گارزان خبر داد. بنا بر این اطلاعیه این سه تن در 23 نوامبر جان خود را از دست داده اند.

HPG این سه تن را ارهان مینگر با نام سازمان شورش رونی متولد قارص، ماهسوم یلماز با نام سازمانی تواهیدان خیزان متولد بیتلیس، و ودات آیدین با نام سازمانی سرهیلدان گارزان متولد بیتلیس معرفی کرد. 

از سوی دیگر وزارت دفاع ترکیه در اطلاعیه دیگری مدعی کشته شدن 2  تن از اعضای یگان های مدافع خلق (YPG) در شمال کردستان سوریه شد.

وزارت دفاع ترکیه ادعا کرد که این 2 تن در حال تدارک حمله به منطقه سپر فرات در شمال سوریه بوده اند. YPG هنوز به این خبر واکنش نشان نداده است.

کد خبر 2763914

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha