معوقات کارگران CNG قروه پرداخت شد

سرویس کردستان- پس از گذشت چهار سال از تخلفات شهرداری قروه در خصوص حقوق کارگران جایگاه های CNG بالأخره تمامی معوقات این پرسنل توسط دادگستری شهرستان از شهرداری وصول شد.

به گزارش خبرنگار کردپرس، سال ۹۸ بعد از ماجرای تخلفات شهرداری قروه این کارگران CNG بودند که بیشترین ضرر را کردند. از یک طرف وجود مشکلات در قرارداد پیمانکاری و از طرف دیگر اقدامات غیرقانونی مسئول وقت جایگاه های سی اِن جی شهرداری باعث شده بود که حق و حقوق کارگران پرداخت نشود و پیمانکار هم زیر بار وظیفه قانونی خود نرود. در این میان بعد از بازداشت مسئول وقت جایگاه های CNG شهرداری، کارگران این جایگاه ها اقدام به شکایت از پیمانکار و شهرداری و دیگر عوامل مرتبط کردند. شکایتی که هربار به در بسته می خورد و دفتر امید این کارگران را خط خطی می کرد.

آن قدر این شکایت طولانی شد که پرسنل این جایگاه ها داشتند قید همه چیز را می زدند تا اینکه بعد از گذشت ۴ سال پرونده شکایت به نتیجه رسیده و توسط مجموعه قضایی شهرستان پیگیری و در نهایت تمامی معوقات کارگران پرداخت شد. پرداختی که هرچند شاید ارزش آن زمان را نداشته باشد اما به گفته آنان همین که پس از سال ها تلاششان نتیجه داد و به ثمر رسید بسیار ارزشمند است.

وصول این معوقات از شهرداری قروه بوده که توسط شعبه اجرای احکام مدنی دادگستری قروه صورت گرفته است. /

کد خبر 2765737

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha