جسد یکی از کارکنان کشتی غرق شده دریای مرمره پیدا شد

سرویس ترکیه - جسد یکی از خدمه کشتی غرق شده در نزدیکی جزیره امرالی در دریای مرمره پیدا شد.

به گزارش کردپرس، در حالی که سه روز از غرق شدن کشتی باری «بتوهان - آ» در نزدیکی جزیره امرالی در دریای مرمره می گذرد، اجساد یکی از خدمه این کشتی امروز در عمق 51 متری آب دریا پیدا شد.

سه روز پیش کشتی باری بتوهان - آ که در دریای مرمره در حال حرکت بود، در جنوب غربی جزیره امرالی در 4 مایلی ساحل منطقه قاراجابای غرق شد. به دلیل طوفان شدید و وجود موجهای بلند در منطقه عملیات امداد به سختی انجام شد. بالگردها به دلیل شرایط نا مساعد جوی نتوانستند به پرواز درآیند. 

جسد یکی از کارکنان کشتی غرق شده دریای مرمره پیدا شد

امروز پس از سه روز غواصان توانستند لاشه کشتی بتوهان-آ را در عمق 51 متری از سطح دریا پیدا کنند. 

در ابتدا برخی از رسانه ها از پیدا شدن اجساد دو تن از خدمه ناپدید شده در لاشه کشتی غرق شده خبر دادند. با این حال ساعتی بعد محمود دمیرتاش استاندار بورسا، خبر قبلی را تکذیب کرده و اعلام کرد که غواصان توانسته اند تنها جسد یکی از خدمه ناپدید شده کشتی را پیدا کنند.

جسد یکی از کارکنان کشتی غرق شده دریای مرمره پیدا شد

به نوشته پایگاه خبری روزنامه جمهوریت، غواصان نیروی دریایی ارتش که عصر دیروز برای یافتن خدمه کشتی غواصی کرده بودند به دلیل جریان شدید آب در بستر دریا و طوفان نتوانستند به منطقه ای که کشتی در آن قرار داشت نزدیک شوند. امروز حوالی ساعت 14 غواصان با دستگاه مخصوص به قعر دریا رفتند و در عمق 51 متری دریا لاشه کشتی را پیدا کردند.

بنا بر اعلام خبرگزاری آناتولی، جسد پیدا شده متعلق است به زینب قلینچ که به عنوان آشپز در این کشتی کار می کرد. 

جسد یکی از کارکنان کشتی غرق شده دریای مرمره پیدا شد

هنوز از سرنوشت 5 خدمه دیگر کشتی خبری در دست نیست.

کد خبر 2767095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha