غرق شدن کشتی باری در اطراف جزیره امرالی

سرویس ترکیه - یک کشتی باری در دریای مرمره در جنوب غربی جزیره امرالی غرق شد و از سرنوشت خدمه این کشتی خبری در دست نیست.

به گزارش کردپرس، یک کشتی باری 69 متری به نام «بتوهان-آ» در دریای مرمره در جنوب غربی جزیره امرالی غرق شد. از سرنوشت خدمه این کشتی خبری در دست نیست.

کشتی مذکور حوالی ساعت 20 عصر دیروز با بار زدن از جزیره مرمره به سمت گملیک حرکت کرده است.

بنا بر گزارش روزنامه جمهوریت به نقل از اداره کل پلیس ساحلی، قایق های نجات حرفه ای برای نجات  خدمه این کشتی بلافاصله به منطقه اعزام شدند. با این حال هنوز از سرنوشت 6 حدمه این کشتی خبری در دست نیست.

غرق شدن کشتی باری در اطراف جزیره امرالی

همچنین بنا بر گزارش NTV در ساعت 6 و نیم بامداد امروز سیگنال اضطراری از کشتی باتوهان دریافت شده است و بلافاصله تیم های امدادی به منطقه اعزام شده اند. اما از ساعت 7 و 12 دقیقه دیگر هیچ سیگنالی از این کشتی دریافت نشده است. بالگردهای اعزام شده به منطقه نیز به دلیل شرایط جوی قادر به پرواز در این منطقه نبوده اند. در جست و جو های انجام شده تا کنون تنها یک قایق نجات خالی یافت شده است. 

محمود دمیرتاش استاندار استان بورسا نیز اعلام کرد که بلافاصله پس از این حادثه دو تیم امدادی از اداره پلیس ساحلی و یک تیم امدادی از باندیرمای بالیک اسیر به منطقه اعزام شده اند.

دمیرتاش گفت: تلاش ها برای نجات 6 نفر خدمه ای که همگی از شهروندان ترکیه هستند در اطراف کشتی غرق شده به شدت ادامه دارد. او گفت که هوا به شدت نا مساعد و طوفانی است و ارتفاع امواج در منطقه به سه متر می رسد، با این حال تلاش برای نجات خدمه ادامه دارد.

در خبرها آمده است که کشتی مذکور پیشتر نیز در 2 آوریل 2021 دچار نقص فنی شده و از غرق شدن نجات داده شده بود.

کد خبر 2767004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha