شهردار AKP در یکی از شهرهای کردستان ترکیه به اتهام فحشا دستگیر شد

سرویس ترکیه - یکی از شهرداران AKP در کردستان ترکیه با اتهام مرتبط با فحشا دستگیر و روانه زندان شد.

به گزارش کردپرس، محمت انیس دوغان عضو ارشد حزب عدالت و توسعه (AKP) و شهردار این حزب در شهرستان ملا کندی استان الازیغ در کردستان ترکیه، در عملیات نیروهای پلیس علیه باندهای فحشا دستگیر شد. همزمان رسانه های اپوزیسیون ترکیه تصاویر بسیاری از دوغان را به همراه اعضا ارشد AKP منتشر کردند. یکی از این تصاویر نیز متعلق به مراد کوروم وزیر سابق شهرسازی و نامزد AKP برای تصدی شهرداری استانبول بود.

روزنامه جمهوریت در گزارش خود، اعلام کرد که مقامات شهرداری الازیغ خبر دستگیری شهردار دوغان را تأیید کرده اند.

نیروهای پلیس شاخه اداره اخلاق در الازیغ در عملیات امروز خود 5 متهمی را که دستور بازداشت آنها از سوی دادستانی صادر شده بود، بازداشت کردند. 4 تن از این متهمان که نام شهردار AKP نیز در میان آنها وجود دارد، پس از طی مراحل قانونی راهی زندان شدند و یک تن دیگر نیز با شرط کنترل قضائی آزاد شد. 128 تن نیز در رابطه با این پرونده محکوم به پرداخت جزای نقدی شدند.

شهردار AKP در یکی از شهرهای کردستان ترکیه به اتهام فحشا دستگیر شد

پس از انتشار این خبر، استانداری الازیغ بلافاصله در اطلاعیه ای از برکناری محمت انیس دوغان شهردار AKP از سوی وزارت کشور خبر داد و اعلام کرد که به زودی بیانیه ای در این زمینه منتشر خواهد شد.

شهردار AKP در یکی از شهرهای کردستان ترکیه به اتهام فحشا دستگیر شد

گفتنی است، انتشار خبر دستگیری شهردار AKP، همچنین انتشار تصاویری که رابطه نزدیک او را با اعضای ارشد حزب حاکم نشان می دهند، آن هم در روزهایی که زمان کمی تا انتخابات شهرداری ها در ترکیه باقی مانده است، به سود حزب حاکم نیست. دلیل برکناری فوری شهردار AKP از سوی وزارت کشور نیز احتمالا به همین موضوع بر می گردد. انتشار می رود استانداری ترکیه در روزهای آتی اطلاعات بیشتری در این زمینه ارائه دهد.

کد خبر 2767824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha