بازدید حیرت آور سویلو از ستاد تبلیغاتی CHP: دور هم خندیدیم!

سرویس ترکیه - سلیمان سویلو وزیر کشور سابق ترکیه و نماینده AKP از ستاد تبلیغاتی CHP دیدار و با اعضای این حزب رقیب بگو بخند کرد.

به گزارش کردپرس، سلیمان سویلو وزیر کشور سابق و نماینده فعلی مجلس ترکیه از حزب عدالت و توسعه (AKP) در اقدامی عجیب از ستاد تبلیغاتی حزب جمهوری خواه خلق (CHP) در منطقه ایوب سلطان کمربورگاز استانبول بازدید کرد. او در این بازدید از اعضای CHP خواست تا به نامزدهای AKP رای دهند.

سلیمان سویلو پیشتر در زمان تصدی وزارت کشور، بارها اعضای CHP را به عنوان تروریست خطاب کرده بود. او همچنین بخشنامه ای به استانداران زیر دست خود ارسال کرده بود تا از ورود اعضا و مقامات CHP به مراسم تشییع جنازه نظامیان کشته شده در جنگ، جلوگیری شود.

سویلو روز گذشته در اقدامی شگفت انگیز از ستاد انتخاباتی مدحت بولنت اوزمن یکی از نامزدهای CHP برای تصدی شهرداری ایوب سلطان استانبول بازدید کرد. او سپس با انتشار پستی در حساب کاربری خود در صفحات مجازی نوشت: 

«ما از ستاد تبلیغاتی CHP در کمربورگاز دیدار کردیم. دور هم خندیدیم، زیرا آنها رأی ما را خواستند و گفتند رأیتان را به ما بدهید. من هم در پاسخ گفتم نمی خواهیم رأیمان تباه شود، آن را به مرادمان (مراد کوروم نامزد AKP) می دهیم. سیاست رقابت دارد. از مهمان نوازی شان سپاسگزارم.»

بازدید حیرت آور سویلو از ستاد تبلیغاتی CHP: دور هم خندیدیم!

لازم به ذکر است که در انتخابات آتی شهرداری ها و شوراهای شهر که در ماه مارس در ترکیه برگزار می شود، اکرم امام اوغلو شهردار فعلی استانبول از CHP با مراد کوروم وزیر سابق شهرسازی و نامزد AKP، همچنین مرال دانیش بشتاش نماینده حزب دموکراسی و برابری خلق ها (DEM/دم پارتی) به رقابت می پردازد.

کد خبر 2767574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha