امضای قرارداد همکاری بین خبرگزاری آناتولی و ایرنا در حاشیه نشست «اوآنا» در توکیو

خبرگزاری آناتولی ترکیه و ایرنای ایران در حاشیه پنجاه‌ و دومین نشست هیأت مدیره سازمان خبرگزاری‌های آسیا-اقیانوسیه «اوآنا» تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش کردپرس، خبرگزاری آناتولی، ارگان رسانه ای رسمی دولت ترکیه و خبرگزاری ایرانی ایرنا، در حاشیه پنجاه‌ و دومین نشست هیأت مدیره سازمان خبرگزاری‌های آسیا-اقیانوسیه «اوآنا» تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

بنا بر گزارش آناتولی، این تفاهم نامه توسط سردار قاراگُز، مدیرعامل خبرگزاری آناتولی و علی نادری، مدیرعامل خبرگزاری ایرنا به امضا رسید.

پنجاه‌ و دومین نشست هیأت مدیره سازمان خبرگزاری‌های آسیا-اقیانوسیه با موضوع «خبرگزاری‌ها در عصر نوآوری دیجیتالی» به میزبانی خبرگزاری کیودوی ژاپن در منطقه میناتوی توکیو برگزار شد.

لازم به ذکر است که «اوآنا» (OANA) نام اختصاری و مخفف The Organization of Asia-Pacific News Agencies است در 22 دسامبر سال 1961 میلادی (یکم دی 1340) با هدف تسهیل اطلاع رسانی میان کشورهای این منطقه با حمایت سازمان آموزشی، علمی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) تاسیس شد. در حال حاضر بیش از 40 خبرگزاری از 35 کشور منطقه آسیا و اقیانوسیه در اوآنا عضویت دارند.

کد خبر 2767937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha