آماده همکاری با شرکت مسکن سازان و راه و شهرسازی هستیم

سرویس کرمانشاه _ روابط عمومی شهرداری جوانرود با ارسال جوابیه‌ای به خبرگزاری کردپرس از آمادگی این مجموعه برای رفع مشکلات مغازه داران مستقر در مجتمع تجاری الماس و همکاری با شرکت مسکن سازان و اداره راه و شهرسازی در این زمینه خبر داد.

خبرگزاری کردپرس اخیر یک یادداشت تحت عنوان «ناکامی جوانرود در مسیر تبدیل شدن به یک شهر تجاری» و همچنین درج یک مطلب کوتاه در کانال کردپرس تحت عنوان «تداوم بی توجهی های شهرداری جوانرود به سرنوشت مجتمع بزرگ تجاری الماس» به طرح مشکلات این مجموعه 800 غرفه ای و نقد عملکرد شهرداری جوانرود پرداخت.

  متن کامل جوابیه ارسالی شهرداری جوانرود به خبرگزاری به این شرح است:

«عملیات احداث مجتمع تجاری الماس در سال 1387با مشارکت مسکن و شهرسازی و شرکت مسکن سازان شروع گردید و در آن زمان علی رغم پیگیری های شهرداری جوانرود و مکاتبات متعدد متأسفانه شرکت مسکن سازان بعنوان مجری طرح حاضر به طی روال قانونی و أخذ پروانه ساختمانی از این شهرداری نبود و نهایتا بعد از ساخت قسمتی از پروژه ادامه ساخت آن توسط شرکت سازنده متوقف گردید.

در طی مدت این سالها جلسات متعددی از طرف این شهرداری با حضور شرکت سازنده پروژه، مسکن و شهرسازی و سایر ادارات ذیربط در جهت رفع مشکلات و موانع موجود برگزار گردید که به دلیل عدم همکاری و پایبند نبودن شرکت‌مسکن سازان به اجرای مصوبات بی نتیجه ماند و عملا اقدامی در جهت حل موضوع صورت نگرفت.

شایان ذکر است از  ۶ ماهه دوم سال گذشته تاکنون ۴ جلسه در سطح استان و شهرستان با حضور مدیران استانی، فرماندار، شهردار و مدیران شرکت (بعضا از نمایندگان غرفه داران ساکن در واحدهای تجاری مجتمع مذکور نیز دعوت و در جلسه حضور داشته اند) برگزار و طبق مصوبات آن شرکت مسکن سازان می بایست نسبت به تهیه نقشه اجرایی وضع موجود ساختمان مجتمع، ارائه تأییدیه آیین نامه 2800 ساختمان، تعیین تکلیف وضعیت حذف پارکینگ واحدهای تجاری ایجاد شده، تعیین تکلیف بدهی به شهرداری و سایر مصوبات  اقدام نماید (صورتجلسات مربوطه در شهرداری موجود می باشد) که تاکنون اقدامی عملی در جهت اجرای مصوبات مربوطه  صورت نگرفته است.

مع هذا شهرداری جوانرود جهت رفع مشکلات مغازه داران مستقر در مجتمع الماس حاضر به هر گونه همکاری با شرکت مسکن سازان و اداره راه و شهرسازی می باشد که مراتب در جلسات  مربوطه مکررا با حضور اعضای حاضر اعلام گردیده است.

روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر جوانرود»

با توجه به موارد مطرح شده در این جوابیه، خبرگزاری کردپرس آماده انعکاس مطالب ارسالی از سوی شرکت مسکن سازان و راه و شهرسازی در مورد پروژه مجتمع تجاری الماس جوانرود است.

کد خبر 2768618

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha