دو زخمی بر اثر انفجار در سلیمانیه/ دستگاه امنیت و ضدترور: زخمیها عضو جنبش آزادی کردستان هستند/ جنبش آزادی کردستان: زخمیها ارتباطی با ما ندارند

سرویس عراق و اقلیم کردستان- بر اثر انفجار خودرویی در سلیمانیه دو نفر به شدت زخمی شدند دستگاه امنیت و دستگاه ضد ترور اقلیم کردستان در بیانیه های مستقل اعلام کردند که دو نفر زخمی شده عضو جنبش آزادی کردستان هستند اما رئیس مشترک این جنبش عضویت افراد زخمی شده و ارتباط آنان با جنبش را تکذیب کرده است.

بە گزارش کردپرس بە نقل از شارپرس، ساعت 11:30 ظهر روز سەشنبە 2/ 7/ 2024 انفجار یک خودرو در شهر سلیمانیە رخ داد و دستگاە امنیت اقلیم کردستان دربارۀ انفجاری کە در محلۀ راپرین شهر سلیمانیە رخ داد اعلام کرد کە تا این لحظە علت انفجار، مشخص نشدە است.

دستگاە امنیت اقلیم کردستان دربارۀ این انفجار افزودە است: انفجار در در نزدیکی پروژە میران سیتی در محلە راپرین شهر سلیمانیە رخ دادە است. خودرو از نوع کیا اسپورتیج سفید بودە و تا این لحظە هنوز علت انفجار مشخص نشدە است.

دستگاە امنیت اقلیم کردستان در بیانیەای کە منتشر کردە نوشتە است: در این انفجار دو نفر بە شدت زخمی شدند. این دو نفر با نامهای محمد خلیل و محمد ابراهیم عضو جنبش آزادی هستند و انفجار نیز بر اثر یک بمب رخ دادە است.

همزمان دستگاه ضد ترور اقلیم کردستان نیز بیانیه ای دربارۀ این انفجار منتشر کرد و اعلام کرده است که دو نفر زخمی شده در این انفجار عضو جنبش آزادی کردستان هستند.

پیشتر نیز رسانەهای نزدیک بە احادیۀ میهنی کردستان دربارۀ این انفجار نوشتە بودند: در محلۀ راپرین شهر سلیمانیە، یک خودرو منفجر شد کە بر اثر آن دو نفر از اعضای جنبش آزادی زخمی شدند و علت انفجار نیز بمب گذاری بودە است.

انتشار بیانیۀ سازمان امنیت اقلیم کردستان در حالی است کە تارا ابراهیم رئیس مشترک جنبش آزادی جامعۀ کردستان، در اظهاراتی بە تلویزیون روداو گفتە است کە دو فرد زخمی شدە در انفجار مذکور عضو جنبش آنان نیست و هیچ ارتباطی با آنان ندارد.

کد خبر 2772349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha