اتحادیه میهنی قصد داشت بار دیگر به مردم کرکوک خیانت کند اما ناکام ماند

مشاور شورای رهبری حزب دمکرات کردستان در کرکوک- گرمیان اظهار کرد: «اتحادیه میهنی قصد داشت بار دیگر به مردم کرکوک خیانت کند و این شهر را تسلیم شوونیسم هایی کند که از خیانت 16 اکتبر 2017 تاکنون در حق مردم کرکوک ظلم می‌کنند، اما ناکام ماند و شکست خورد».

به گزارش کردپرس به ادعای باسنیوز رسانه وابسته به حزب دمکرات کردستان، اتحادیه میهنی با راکان جبوری و گروه رایان کلدانی قصد داشتند یک جلسه غیرقانونی برای شورای استان کرکوک ترتیب دهند و پست ها را بین خودشان تقسیم کنند، اما بر اساس گزارشات، هیچ کس به خواسته اتحادیه میهنی عمل نکرد و این توطئه شکست خورد.

احمد گلی، مشاور شورای رهبری حزب دمکرات کردستان در کرکوک- گرمیان گفت: اتحادیه میهنی بار دیگر قصد داشت کند و به عنوان یک کودتا علیه مشروعیت اقلیتهای کرکوک، با گروه رایان کلدانی و یک گروه شوونیست، می‌خواستند عمل شکست خورده‌ای که در نینوا انجام دادند را در کرکوک هم انجام دهند اما به نتیجه نرسیدند و خودشان مجبور به لغو جلسه شدند.

وی تصریح کرد که تاکنون هیچ حزب پیروزی در شورای استان کرکوک، با احزاب دیگر به توافق نرسیده است، آنچه اتحادیه میهنی دو روز است برای آن تبلیغ می‌کند، فقط یک توطئه چیده شده توسط آنها بوده و گویا در نهایت با شکست مواجه شده است.

احمد گلی اظهار کرد: سرانجامِ سیاست مبتنی بر فریب، حقه بازی و برداشت از ثمره خیانت و خودفروشی این است که شما سعی می‌کنید از طریق توافقات پنهانی به اهداف خود برسید، چون اگر آشکار شود که در ازای چه چیزهایی رضایت احزاب دیگر را جذب کرده‌اید، آنگاه بیش از پیش آبروی سیاسی شما خواهد رفت.

کد خبر 2773551

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha