درخواست وکلای پرونده فرید صادقی از مردم

وکلای پرونده فرید صادقی، نوجوان 14 ساله قروه ای، که پس از آزار و اذیت از سوی عده ای تبهکار دست به خودکشی زد؛ می گویند:«یک توصیه و درخواست از مردم داریم؛ به هرکسی که در جریان این موارد است و اطلاعات دارند و می دانند چنین اتفاقاتی افتاده و دیده اند و مدارک و مستندات و هرچه که دارند و تا به حال به علت ترس ارائه نکرده اند به ما ارایه دهند.»

این وکیلان می گویند:  این همکاری کاملاً محرمانه بوده و اسامی محفوظ می ماند. از مردم خواستاریم اطلاعاتی اگر دارند در اختیار ما قرار دهند  و به هر شیوه ای کمک کنند تا این پرونده بهتر و سریع تر پیش رود و بدانند با این کار نه تنها در احقاق حق «فرید» کمک می کنند بلکه از دامن زدن به شایعات هم جلوگیری خواهد شد»
به گفته وکلای خانواده «فرید صادقی» همه ما واقعیت امر را می دانیم اما دستگاه قضایی دلایل و مدارک و مستندات کافی نیاز دارد لذا از مردم خواهش می کنیم نترسند و حتماً همکاری کنند تا ابعاد پرونده روشن شود. گواهان بیایند و مشاهدات عینی خود را بگویند و بدانند که این کار بسیار کمک می کند برای پرونده تا فریدهای دیگر قربانی نشوند»
این وکلا در خاتمه باتوجه به ابعاد گسترده چنین پرونده هایی از کارشناسان و متخصصان حوزه روانشناسی و... خواستار شدند که این مسایل را ریشه یابی کرده و به صورت ویژه روی آن کار کنند تا دیگر شاهد چنین فجایع دردناکی نباشیم. /

کد خبر 2774648

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha