نمایشگاه تجهیزات امنیت داخلی در آنکارا

سرویس ترکیه - نمایشگاه تجهیزات امنیت داخلی با مشارکت 72 شرکت داخلی و خارجی در آنکارا آغاز به کار کرد.

به گزارش کردپرس، نمایشگاه تجهیزات امنیت داخلی که توسط شرکت نمایشگاهی EXPOLINK برگزار شده، در مرکز کنگره و نمایشگاه ATO Congresium آنکارا آغاز به کار کرد. این نمایشگاه با حضور 72 شرکت از داخل و خارج کشور برگزار می‌شود و تا 21 سپتامبر ادامه خواهد داشت.

نمایشگاه تجهیزات امنیت داخلی در آنکارا

سخنرانی معاون وزیر کشور ترکیه
بنا بر گزارش بخش ترکی آناتولی، در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، منیر قارا اوغلو، معاون وزیر کشور ترکیه، به افزایش چشمگیر نرخ بومی‌سازی در صنایع دفاعی ترکیه اشاره کرد و گفت: «نرخ بومی‌سازی در صنعت دفاعی ترکیه از 20 درصد به 80 درصد رسیده است.»
او در ادامه به نقش فناوری‌های جدید نظیر اتوماسیون، هوش مصنوعی و رباتیک در تغییرات اساسی جامعه و دولت اشاره کرد و گفت: «تحولات اخیر باعث افزایش ریسک‌های امنیت داخلی در کشورهای مختلف شده است.»

نمایشگاه تجهیزات امنیت داخلی در آنکارا

تغییرات در امنیت داخلی و فناوری
قارا اوغلو با اشاره به حملات اخیر در لبنان که با استفاده از دستگاه‌های انفجاری انجام شد، این حوادث را به عنوان نمونه‌ای از افزایش تهدیدات امنیت داخلی بیان کرد. او اظهار داشت: «با ظهور چنین خطراتی، نیاز به توسعه فناوری‌های امنیت داخلی و بررسی راهبردهای جدید بیشتر احساس می‌شود.»

او با یادآوری اینکه تا 20 سال پیش جهان مجازی و جرایم سایبری وجود نداشت، گفت: «امروز ما شاهد تنوع جرایم و تغییر در پروفایل مجرمان هستیم، به طوری که بیشتر جرایم به دنیای مجازی منتقل شده‌اند. دولت و نهادهای امنیت داخلی باید خود را برای مقابله با این تحولات آماده کنند.»

نمایشگاه تجهیزات امنیت داخلی در آنکارا

نیروهای امنیتی ترکیه
قارا اوغلو همچنین افزود: «برای تأمین امنیت شهروندان، 600 هزار نیروی امنیتی در حال انجام وظیفه هستند.»

در این مراسم گورسل باران رئیس اتاق تجارت آنکارا، محمد جعفر سایلر رئیس هیئت مدیره SİSİAD و زکی اردوغان رئیس هیئت مدیره EXPOLINK، نیز سخنرانی کردند. واصب شاهین استاندار آنکارا، نیز از دیگر حاضران در مراسم بود.

پس از افتتاحیه، منیر قارا اوغلو و هیات همراه او، از جمله غرفه‌های نمایشگاه را بازدید کرده و تجهیزات امنیت داخلی را از نزدیک بررسی کردند.

نمایشگاه تجهیزات امنیت داخلی در آنکارا

نمایشگاه تجهیزات امنیت داخلی در آنکارا

کد خبر 2775461

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha