درخواست 37 سال و 4 ماه حبس برای  جنگ ساکیک پسر نماینده پر حاشیه دم پارتی

سرویس ترکیه - جنگ ساکیک، پسر سِری ساکیک نماینده پارلمان ترکیه از دم پارتی، به اتهام شلیک به یک نیروی حراست و زخمی کردن او در یک رستوران در آنکارا، با اتهاماتی چون «اقدام به قتل عمد»، «تهدید»، «توهین علنی» و «حمل سلاح غیرمجاز» روبرو شد؛ دادستانی خواستار 37 سال و 4 ماه حبس برای ساکیک شد.

به گزارش کردپرس، در تاریخ 9 ژوئن، جنگ ساکیک، پسر سِری ساکیک نماینده دم پارتی از حوزه استان آگری، در محله آیرانجی منطقه چانکایا در آنکارا، در یک رستوران با نگهبان رستوران به نام مراد کویلی درگیر شد و پس از آن با شلیک گلوله او را زخمی کرد و با خودرو از محل گریخت.

با اعلام این حادثه، نیروهای پلیس و تیم‌های امدادی به محل اعزام شدند. مراد کویلی با جراحاتی که بر اثر شلیک گلوله به او وارد شده بود، به بیمارستان منتقل شد و تحت درمان قرار گرفت. جنگ ساکیک به همراه سلاحی که در این حادثه استفاده کرده بود، خود را به پلیس تسلیم کرد و به زندان منتقل شد.

تنظیم کیفرخواست:
به نوشته روزنامه جمهوریت، در جریان تحقیقات انجام‌شده توسط دادستانی کل آنکارا، کیفرخواستی علیه جنگ ساکیک تنظیم شد. در این کیفرخواست آمده است که جنگ ساکیک برای پرداخت بدهی خود به رستوران رفته بود و در هنگام ورود با مراد کویلی نیروی حراست رستوران جر و بحث کرد و با او درگیر شد. در این درگیری، ساکیک مراد کویلی را تهدید و به او توهین کرد. همچنین یکی دیگر از کارکنان رستوران به نام م-ج-د نیز در این مشاجره دخالت داشت.

طبق کیفرخواست دادستانی، جنگ ساکیک با استفاده از سلاح غیرمجاز خود شش بار به سوی مراد کویلی و م-ج-د شلیک کرد. در این حادثه، کویلی زخمی شد اما گلوله‌ای به م- ج -د برخورد نکرد. بر اساس گزارش پزشکی قانونی، جراحات وارده به کویلی شدید بوده و با مداخله پزشکی ساده قابل درمان نبوده است.

در کیفرخواست همچنین آمده است که جنگ ساکیک در جریان این حادثه با استفاده از الفاظ توهین‌آمیز مرتکب «تهدید» و «توهین علنی» شده است. او همچنین با شلیک مکرر از نزدیک به سوی مراد کویلی و م-ج-د مرتکب «اقدام به قتل عمد» شده است. با توجه به گزارش‌های دایره جنایی، سلاح مورد استفاده در این حادثه غیرمجاز بوده و به همین دلیل ساکیک به اتهام «نقض قانون شماره 6136» نیز متهم شده است.

درخواست 37 سال و 4 ماه حبس برای جنگ ساکیک:
در کیفرخواست، برای جنگ ساکیک به اتهام «اقدام به قتل عمد» 30 سال حبس، به اتهام «تهدید» و «توهین علنی» 4 سال و 4 ماه و به اتهام «حمل سلاح غیرمجاز» 3 سال حبس درخواست شده است که مجموعاً به 37 سال و 4 ماه حبس می‌رسد.

این کیفرخواست توسط شعبه 21 دادگاه کیفری سنگین آنکارا پذیرفته شده و جنگ ساکیک برای محاکمه فراخوانده شده است.

کد خبر 2775412

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha